مرد ۶۷ ساله اوگاندایی که ۱۰۲ فرزند و ۵۶۸ نوه دارد !

تصمیم جالب یک کشاورز پس از ۵۱ سال زندگی مشترک خبرساز شده است.
مرد ۶۷ ساله اوگاندایی که ۱۰۲ فرزند و ۵۶۸ نوه دارد !
کد خبر : ۹۹۷۵

یک کشاورز اوگاندایی که برای نخستین بار در ۱۶ سالگی ازدواج کرده بود، تصمیم جالبی برای ادامه زندگی خود گرفت که در روز‌های اخیر خبرساز شده است.

موسی هاسایا، یک کشاورز ۶۷ ساله اهل اوگاندا تا به امروز ۱۲ بار به صورت رسمی ازدواج کرده و ۱۰۲ فرزند و ۵۶۸ نوه دارد. او حالا می‌گوید به دلیل اینکه دیگر نمی‌تواند هزینه زندگی خانواده بزرگش را تامین کند دیگر نمی‌خواهد بچه دار شود.

موسی هاسایا و خانواده اش در لوزاکا در اوگاندا زندگی می‌کنند و خودش می‌گوید تمام همسرانش با هم و در کنار یکدیگر بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کنند.

این کشاورز اوگاندایی در مصاحبه با مجله «سان» گفت: در طول این سال‌ها خانواده من بزرگ و بزرگتر شده است و هزینه‌های زندگی هر روز بیشتر شده است برای همین در حال حاضر احساس می‌کنم دیگر توان پرداخت هزینه‌ها را ندارم و متاسفانه دیگر نمی‌توانم بچه دار شوم.

OGANDA 2

این مرد اوگاندایی معتقد است که در کنار خانواده بزرگ خود زندگی بسیار خوبی دارد و روز‌های شادی را با وجود مشکلات سپری می‌کند.

موسی ۶۷ ساله برای نخستین بار در ۱۶ سالگی پس از ترک تحصیل با همسر اول خود حنیفه ازدواج کرد و پس از دو سال همسرش دختری به دنیا آورد.

او می‌گوید پس از ازدواج با حنیفه تقریباً هر چند سال ازدواج‌های جدیدی داشته و در حال حاضر کوچکترین پسر او ۶ سال سن دارد و تمام فرزندان او در مزرعه کار و همراه با او کشاورزی می‌کنند.

موسی می‌گوید به دلیل زیاد بودن تعداد فرزندانش اسامی تمام آن‌ها را نمی‌داند و تنها تعداد کمی از آن‌ها را با اسم می‌شناسد.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر