گاراژ محمدخانی گرگان در آتش سوخت

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از مهار آتش سوزی گاراژی در این شهر خبر داد.
گاراژ محمدخانی گرگان در آتش سوخت
کد خبر : ۱۰۲۷۴

موسی الرضا صفری، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک گاراژ تعمیر خودرو در ورودی گرگان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه یک مورد حادثه آتش‌سوزی در مسیر ورودی گرگان قبل از سعد آباد در «گاراژ محمدخانی»، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره پنج و یک شهرداری گرگان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد یک خودرو پیکان و پژو آردی که داخل گاراژ و مجاور محل جمع آوری لاستیک های فرسوده پارک بوده دچار حریق شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه در زمان رسیدن نیروها به محل حادثه هر ۲ دستگاه خودرو شعله‌ور شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش در حال گسترش به سایر قسمتها از جمله مغازه های فروش تجهیزات خودرویی قرار داشت و بیم آن می‌رفت که آتش به آنها نیز سرایت کند.

صفری تصریح کرد: ابتدا با حضور نزدیکترین ایستگاه به محل، آتش نشانان عملیات اطفاء را آغاز کرده و حریق را مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف پیشگیری کردند که با حضور تیم کمکی حریق کامل اطفاء گردید.

او با اشاره به اینکه افراد شاغل در گاراژها می توانند با درخواست از آتش نشانی گرگان ضمن بازدید ایمنی از محل کار خود، توسط کارشناسان آموزش آموزش های مربوط به ایمنی محیط کار و اطفاء حریق را فرا بگیرند، ادامه داد: خوشبختانه این حریق مصدومی نداشت اما معلوم نیست خطرات و آتش سوزی های اینگونه همیشه بدون صدمه جانی باشند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر