دستگیری جوان فراری که در جشن عروسی مرتکب قتل شده بود !

پسر جوان که در یک جشن عروسی مرتکب قتل شده بود با ردیابی‌های پلیس شیراز در اطراف این شهر دستگیر شد.
دستگیری جوان فراری که در جشن عروسی مرتکب قتل شده بود !
کد خبر : ۱۰۲۹۴

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در این باره اظهار داشت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد هشتم دی در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین چند نفر در یکی از تالارهای عروسی واقع در اطراف پل فسا شهرستان شیراز، مأموران پاسگاه انتظامی پل فسا به محل اعلامی اعزام شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در مراسم جشن عروسی که در تالار در حال برگزاری بوده است، تعدادی از افراد حاضر در مراسم به دلایل نامعلوم با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این میان پسری ۲۰ ساله با ضربه مستقیم سلاح سرد مجروح و بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این درگیری ۵ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: در این خصوص ۳ نفر از عوامل درگیری توسط مأموران انتظامی در محل دستگیر شدند.

شجاعی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات تکمیلی مأموران انتظامی، ۷ نفر دیگر از عوامل درگیری نیز در محله‌ای از شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۳ تیغه سلاح سرد (قمه) کشف شد. با تلاش مأموران انتظامی، عامل اصلی این پرونده که پسری ۱۹ ساله بود صبح روز هشتم دی در مخفیگاه خود واقع در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: علت و انگیزه این درگیری و وقوع قتل اختلافات خانوادگی بوده است و قاتل برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر