فوت دختر ۴ ساله در میبد بر اثر آتش‌سوزی

متاسفانه طی آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهرک شهدای میبد یک دختر ۴ ساله فوت کرد و ناجی ۳۸ ساله‌ای که برای نجات وی به دل آتش زد نیز دچار سوختگی شدیدی شد.
فوت دختر ۴ ساله در میبد بر اثر آتش‌سوزی
کد خبر : ۱۰۴۳۲

ساعت ۸:۲۷ صبح روز سه شنبه یک واحد مسکونی در مجتمع یاس شهرک شهدای میبد در حالی دچار حریق می‌شود که بنا بر گزارش‌های واصله تنها یک دختر ۴ ساله در خانه حضور داشته است. در همین حین فردی ۳۸ ساله به نام «جلال خمسری» برای کمک به این دختر خردسال به دل آتش می‌زند، ولی شدت حریق فوت دختر ۴ ساله و سوختگی شدید این ناجی را به دنبال دارد.

هر چند عوامل اورژانس این دختر دچار سوختگی مجاری تنفسی را به مراکز درمانی نیز منتقل می‌کنند، ولی متاسفانه وی فوت می‌کند و ناجی ۳۸ ساله نیز علی رغم انتقال به بیمارستان امام جعفر صادق میبد با توجه به شدت سوختگی به بیمارستان سوختگی شهدای محراب یزد منتقل می‌شود.

براساس آخرین پیگیری‌ها در مورد وضعیت سلامتی فرد مذکور، متاسفانه شدت سوختگی ۹۰ درصد، سطح هوشیاری ۳ و و ضعیت وی وخیم گزارش شده است.

در حادثه دیگری که بامداد امروز و در ساعت ۵۹ دقیقه بامداد اتفاق افتاد، کانکس واقع در محوطه یک واحد معدنی در جاده چوپانان اردکان به دلایلی دچار حریق شده و متاسفانه سه کارگر داخل آن که برخی گزارش‌ها آن‌ها را از اتباع افغانی اعلام کرده‌اند، در اثر سوختگی در همان محل فوت شده‌اند.

علت هر دو حریق از سوی عوامل آتش نشانی در دست بررسی است.

خوشبختانه انحراف یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور مروست - یزد در ساعت ۲۱:۳۸ شب گذشته نیز تلفات جانی نداشته و ۵ مصدوم حادثه توسط آمبولانس اورژانس به درمانگاه علیم مروستی انتقال داده شدند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر