دردسر پلیس‌بازی برای گرفتن مچ شوهر؛ خانم دکتر شکایت کرد

شکایت خانم دکتر از افرادی که او را ربوده بودند به شناسایی زنی منجر شد که مدعی است فقط می‌خواسته به ارتباط شاکی و همسرش پایان دهد.
دردسر پلیس‌بازی برای گرفتن مچ شوهر؛ خانم دکتر شکایت کرد
کد خبر : ۱۰۵۰

 چند روز قبل زنی جوان که پزشک عمومی است با حضور در دادسرای جنایی تهران به قاضی محمدرضا رستمی، بازپرس شعبه ۱۱ گفت که توسط ۴ نفر ربوده شده است.

وی توضیح داد: مدتی قبل با مردی به نام میثم آشنا شدم. آشنایی ما مربوط به مسائل کاری بود و آخرین بار که برای دیدن او به محل قرار رفته بودم سرنشینان یک پژو که ۲ مرد و ۲ زن بودند مرا به زور سوار ماشینشان کردند. آنها ۲۰دقیقه مرا کتک زدند و پس از آن نیز در یکی از خیابان‌ها رهایم کردند و رفتند.

با این شکایت تحقیقات آغاز و معلوم شد یکی از گروگانگیران همسر میثم بوده است. وی به دادسرا احضار شد اما ‌آدم‌ربایی را انکار کرد و گفت: مدتی قبل متوجه رفتار عجیب شوهرم میثم شدم. او شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و مدام سرش با گوشی موبایلش گرم بود. تصمیم گرفتم رازش را فاش کنم و یک جی‌پی‌اس و دستگاه ضبط صدا داخل ماشین او جاسازی کردم و پس از آن بود که پی به ارتباط او با یک خانم دکتر بردم. خانم دکتر را شناختم. سال گذشته زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده و همسرم بیمار شده بود او برای گرفتن تست به خانه‌ام آمد و ظاهرا از همان زمان آشنایی او و همسرم شکل گرفته بود.

وی ادامه داد: وقتی از ارتباط مخفیانه آنها مطمئن شدم با مادرم و دو نفر از بستگانم و با کمک جی‌پی‌اس به محل قرار  آنها رفتیم. همسرم و خانم دکتر با دیدن من حیرت زده شدند و خانم دکتر با پای خودش سوار ماشین ما شد تا صحبت کنیم. اصلا ماجرای آدم‌ربایی در کار نبود و من هرگز او را با زور و اجبار سوار ماشین نکردم. خانم دکتر تنها ۲۰ دقیقه سوار ماشین ما بود و پس از آنکه توضیح داد ارتباطش با همسرم در زمینه کاری است و خیانتی در کار نبوده، از ماشین پیاده شد و رفت.

بر اساس این گزارش، با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا حقایق پنهان آشکار شود.

 

مجله زندگی
ارسال نظر