قول دروغین ازدواج انتقام را رقم زد/راننده کامیون هدف حمله قرار گرفت

مرد کامیوندار وقتی هدف حمله زورگیران خشن قرار گرفت به خواب هم نمی‌دید که پای عشق سابقش در میان باشد.
قول دروغین ازدواج انتقام را رقم زد/راننده کامیون هدف حمله قرار گرفت
کد خبر : ۱۰۸۷

 مدتی قبل ۲ مرد موتورسوار سد راه یک کامیون در یکی از خیابان‌های جنوب تهران شده و با قمه به راننده حمله کردند و چند ضربه به وی زدند. آنها سپس گوشی موبایل و اموال مرد زخمی را سرقت کرده و متواری شدند. آن روز راننده زخمی با کمک شاهدان به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی راهی اداره آگاهی شد و از دزدان خشن شکایت کرد. درحالی‌که تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی دزدان را آغاز کرده بودند، اتفاق دیگری رخ داد.

چند روز پس از سرقت، فردی عکس و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی راننده کامیون را که در گوشی‌اش بود، در فضای مجازی منتشر کرد و این یعنی هدف دزدان از این سرقت خونین انتقام‌جویی و بردن آبروی راننده کامیون بود.

در ادامه کارآگاهان متهمان پرونده را که زن و مردی به نام شهرزاد و عارف بودند، دستگیر کردند. آنها وقتی به دستور قاضی مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تهران، در برابر شاکی پرونده قرار گرفتند، راننده کامیون هر دو را شناخت. او گفت که عارف از همکاران او در باربری است و شهرزاد نیز دختری است که سال‌ها قبل قصد ازدواج با وی را داشت اما به دلایلی منصرف شد.

متهمان دستگیرشده چاره‌ای جز اقرار نداشتند و شهرزاد که طراح نقشه انتقام‌جویی بود، گفت: ۳سال قبل شاکی یک محموله باری به شهر ما که در جنوب کشور است، آورد و اتفاقی با او آشنا شدم. آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه وی از من خواستگاری کرد. خانواده من نیز در جریان این آشنایی قرار گرفتند و قرار خواستگاری، بله‌برون و عقد را مشخص کردیم اما یکباره شاکی زیر قولش زد و گفت که خانواده‌اش مخالف این ازدواج هستند؛ چون عروس شهرستانی نمی‌خواهند. پس از آن نیز ناپدید شد و حتی شماره موبایلش را هم عوض کرد و دیگر او را ندیدم.

دختر جوان ادامه داد: این کار شاکی ضربه روحی بزرگی به من زد اما هرچه تلاش کردم او را پیدا نکردم. تا اینکه یکی از همشهریانم به نام عارف مدتی قبل برای کار به پایتخت آمده و از قضا در همان باربری که شاکی در آنجا کار می‌کرد، مشغول به‌کار شد. یک روز که عارف عکس‌های خودش را با همکارانش در گروه خانوادگی قرار داده بود چشمم به شاکی افتاد و حیرت‌زده شدم. با عارف تماس گرفتم و فهمیدم که شاکی ازدواج کرده است. برای عارف تعریف کردم که او چه ضربه بزرگی به من زده بود و وی حاضر شد برای گرفتن انتقام به من کمک کند. ما ۲سارق اجیر کردیم و با پرداخت چند میلیون تومان به آنها موبایل شاکی را دزدیدیم و عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی‌اش را در فضای مجازی منتشر کردیم تا اینکه دستگیر شدیم. با دستگیری این دو متهم تحقیقات برای بازداشت ۲سارق اجیرشده ادامه دارد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر