دستگیری مردی که با شلیک ۲۰ گلوله عامل قتل شد ؛ متهم : قبول ندارم !

مرد میانسال متهم است در جریان یک نزاع دسته‌جمعی ۲۰ گلوله شلیک کرده و باعث مرگ یک نفر شده است.
دستگیری مردی که با شلیک ۲۰ گلوله عامل قتل شد ؛ متهم : قبول ندارم !
کد خبر : ۱۰۸۹۶

مرد خشمگین که فردی را با شلیک چندین گلوله کشته بود بعد از فرار از محل جرم برادرزاده‌اش را نیز هدف قرار داد و عاقبت دستگیر شد.

متهم که نگهبان یک ساختمان نیمه‌کاره بود دو سال قبل در جریان یک درگیری با شلیک ۲۰ گلوله مردی را کشت و مرد دیگری را زخمی کرد؛ اما این پایان خشونت او نبود و بعد از فرار به شهرستان نیز برادرزاده‌اش را هدف قرار داد.

دو سال قبل درگیری خونینی در پرند به ماموران گزارش شد. با این گزارش ماموران بلافاصله به محل درگیری رفتند و به تحقیق پرداختند. طی تحقیقات روشن شد درگیری میان دو سرمایه‌گذار اصلی مجتمع‌های مسکونی رخ داده که در آن بین یکی از نگهبان‌های ساختمانی نیمه‌ساز به نام شاهین با شلیک حدود ۲۰ گلوله دو نفر را به شدت مجروح کرده و متواری شده است.

دو مرد مجروح با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده بودند که خبر رسید یکی از آنها که پسر ۳۰ساله‌ای به نام میثم بود به علت شدت خونریزی جان سپرده است.

با مرگ یکی از دو مجروح حادثه، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و ماموران به ردیابی متهم فراری پرداختند.

در حالی که هشت ماه از فرار شاهین گذشته بود از خرم‌آباد خبر رسید متهم در جریان درگیری دیگری با برادرزاده‌اش، او را نیز با شلیک گلوله مجروح کرده و سپس بازداشت شده است.

با دستگیری متهم ۴۴ساله، او با دستور مقام قضایی به تهران منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت .

متهم در همان بازجویی مقدماتی به قتل میثم اعتراف کرد و گفت: آن روز حدود ۲۰ نفر با هم درگیر شده بودند. آنها با چوب و سنگ و چماق به جان هم افتاده بودند. من که نگهبان مجتمع‌های نیمه‌ساز بودم سوار بر ماشین از کنارشان می‌گذشتم که به یکباره با سنگ به ماشینم حمله کردند. عصبانی شده بودم. در یک لحظه برای ترساندن آنها با اسلحه کلاشینکفی که در ماشین داشتم حدود ۲۰ گلوله شلیک کردم. البته تعدادی از گلوله‌ها را هوایی شلیک کردم؛ اما ناخواسته دو نفر زخمی شدند و یکی از آنها به نام میثم که اصلاً او را نمی‌شناختم کشته شد.

شاهین در ادامه بازجویی‌ها اعترافاتش را پس گرفت و گفت: اتهام قتل را قبول ندارم و تحت فشار روانی به شلیک خونین اعتراف کرده بودم.

با تکمیل تحقیقات و نظر کارشناسان پزشکی قانونی، برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار بود متهم در دادگاه از خود دفاع کند اما این جلسه به خاطر غیبت اولیای دم به روزهای بعد موکول شد. این در حالی است که اولیای دم درخواست قصاص کرده‌اند و مردی که در جریان شلیک خونین مجروح شده نیز برای شاهین اشد مجازات خواسته است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر