حمله سگ‌های ولگرد به دختر بچه/ پای او را از پشت سر گاز گرفتند

فراوانی سگ های بی صاحب یا ولگرد در شهر کوچک و بزرگ استان خوزستان به یکی از معضلات روزمره مردم تبدیل شده و ترس و استرس زیادی را به شهروندان وارد کرده است.
حمله سگ‌های ولگرد به دختر بچه/ پای او را از پشت سر گاز گرفتند
کد خبر : ۱۰۹۷۴

حملات گاه و بیگاه این سگ‌ها به مردم مخصوصاً کودکان موجب بروز نگرانی‌هایی برای خانواده‌ها شده و چالش‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
خانم کریمی یکی از معلمان مسجد سلیمانی که دیشب دختر خردسالش مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت گفت: غروب به همراه دو دخترم برای گرفتن نان از نانوایی که بعد از چهارراه بهزیستی قرار دارد رفتیم، خیابان تاریک بود و نور چند مغازه کمی آنجا را روشن کرده بود.
وی افزود: در مسیر با یکی از دوستانم تلفنی در حال صحبت بودم که جیغ و فریاد دخترانم بلند شد به سرعت مکالمه را قطع کردم و سمت آن‌ها برگشتم که متوجه شدم، گله سگ‌های ولگردی که  زیر درختی در نزدیکی ما در تاریکی پنهان شده بودند به یکی از دخترانم حمله کردند و پای او را از پشت سر گاز گرفتند.
مادر آرتینا با اشاره به تاریکی هوا و سیاه بودن رنگ سگ ولگرد، گفت: با جیغ و داد و ترس از حمله سگ، دخترم را که روی زمین افتاده بود بلند کرد شلوار دخترم ضخیم بود اما  از شدت گاز سگ پاره شد الحمدلله آرتینا زخمی نشد اما جای گاز سگ به شدت کبود شده است.
خانم کریمی با اشاره به فراوانی سگ‌های ولگرد در خیابان مخصوصاً کنار مغازه‌ها، بیان کرد:  سال گذشته یک سگ ولگرد در مسیر مدرسه به یکی از همکارانم حمله کرد و چادرش را گاز گرفت که همکارم از ترس چادرش را در دهان سگ رها می‌کند.
کریمی با انتقاد از مرکز بهداشت و شهرداری در جمع آوری سگ‌های ولگرد، گفت: هیچ کس به فکر نیست و این ترس و خطر مرتب شهروندان را تهدید می‌کند.

مجله زندگی
ارسال نظر