سارق چاقوکش شمال تهران دستگیر شد

زورگیر خشن که هنگام سرقت از زنی در شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده بود، هنگام سرقت از خانه‌ای در پایتخت دستگیر شد.
سارق چاقوکش شمال تهران دستگیر شد
کد خبر : ۱۱۲۶۹

چند روز پیش مأموران پلیس در جریان دستگیری سارقی قرار گرفتند که قصد سرقت از خانه‌ای در شمال تهران را داشت. این مرد در حال تخریب و شکستن قفل خانه‌ای در تجریش بود که همسایه‌ها متوجه او شدند و توانستند وی را پیش از اینکه موفق به فرار شود، دستگیر کنند.

ماموران با حضور در محل حادثه، متهم را که مردی جوان بود و قادر به حرف زدن نبود، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

در بازرسی از کوله‌پشتی این سارق، یک دستگاه لپ‌تاپ کشف شد که در ادامه معلوم شد متعلق به زنی جوان است که چند روز قبل‌تر هدف حمله جوان سارق قرار گرفته بود. از سوی دیگر معلوم شد که جوان سارق، یک مجرم سابقه‌دار است که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت دستگیر و راهی زندان شده است.

با شناسایی صاحب لپ‌تاپ، اسرار یک سرقت هولناک فاش و مشخص شد که سارق دستگیر شده، چند روز قبل از دستگیری با حمله به زن جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس لپ‌تاپ، گوشی و کیف پول او را دزدیده است. این اما همه ماجرا نبود؛ چرا که در بررسی‌های بیشتر معلوم شد که سارق دستگیر شده مدتی قبل با تخریب قفل در، وارد خانه‌ای در شمال تهران شده و بیش از یک میلیارد تومان پول و طلا از آنجا سرقت کرده است.

به‌گفته سرهنگ سعید دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، با شناسایی مالباختگان، متهم که در ابتدا منکر سرقت بود به زورگیری خشن از زن جوان و همچنین دستبرد میلیاردی به خانه‌ای در شمال پایتخت اعتراف کرد و پرونده او در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر