دختر جوان در مشهد ربوده شد در تهران پیدا شد؛ درخواست پول با گوشی آدم‌ربا را لو داد!

تحقیقات در پرونده دختری جوان که توسط مردی در مشهد ربوده شده بود، نشان داد که آدم‌ربا، وی را در خانه‌ای در پایتخت زندانی کرده است.
دختر جوان در مشهد ربوده شد در تهران پیدا شد؛ درخواست پول با گوشی آدم‌ربا را لو داد!
کد خبر : ۱۱۳۳

چند روز قبل خانواده دختری جوان به پلیس مشهد رفتند و از ربوده شدن دخترشان خبر دادند. بررسی‌ها حکایت  داشت دختر جوان آخرین باری که از خانه خارج شده بود توسط   مردی ربوده شده بود. مرد آدم‌ربا با زور و تهدید دختر جوان را سوار بر خودرویی کرده و فراری شده بود.

تحقیقات در این‌باره ادامه یافت و مشخص شد که آدم‌ربا راهی پایتخت شده است. به این ترتیب گزارش این حادثه به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از مأموران اداره چهارم برای شناسایی مخفیگاه آدم‌ربا وارد عمل شدند. درحالی‌که تحقیقات برای بازداشت آدم‌ربا و نجات گروگان ادامه داشت مشخص شد که دختر جوان با موبایلش به دوستان و آشنایان خود پیامی فرستاده و در خواست پول کرده است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند. آنها با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و در ادامه به سرنخی دست یافتند که نشان می‌داد، متهم تحت تعقیب در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران حضور دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اطلاعات به‌دست آمده و پس از هماهنگی‌های قضایی راهی محل مورد نظر شدند و متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در ابتدا منکر ارتباط خود با دختر جوان بود اما با ارائه شواهد و مدارک موجود به آدم‌ربایی اعتراف کرد و آدرس خانه‌ای که گروگان را در آنجا زندانی کرده بود دراختیار کارآگاهان قرار داد.

سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری است، تصریح کرد: کارآگاهان پس از مراجعه به خانه مورد نظر دخترجوان را نجات داده و وی را به خانواده‌اش تحویل دادند.‌ از سوی دیگر معلوم شد که این دختر پس از تحت فشار قرار گرفتن از سوی مرد آدم ربا از دوستان و آشنایان خود در مشهد درخواست پول کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با دستور قاضی پرونده، متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفته  است. 

 

ارسال نظر