بازداشت جوانان ۱۷ تا ۲۱ ساله به جرم شکستن شیشه‌های خودروهای گردشگران در روز عاشورا

فرماندار شهرستان باخرز گفت: ۷ جوانِ ۱۷ تا ۲۱ سال به دلیل شکستن شیشه خودروهای گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز در استان خراسان رضوی در روز عاشورا، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل شدند.
بازداشت جوانان ۱۷ تا ۲۱ ساله به جرم شکستن شیشه‌های خودروهای گردشگران در روز عاشورا
کد خبر : ۱۶۹۷

 عباس حسن‌نژاد فرماندار باخرز در جنوب شرقی خراسان رضوی گفت: قبلا به دلیل ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، در روزهای تاسوعا و عاشورا تفرجگاه ارزنه باخرز تعطیل شده بود و جمع محدود گردشگران در روز عاشورا از مسیر انحرافی به این تفرجگاه رفته بودند.

وی گفت: ورود گردشگران به تفرجگاه ارزنه موجب جریحه‌دار شدن احساسات جوانان روستا شد و متاسفانه این افراد اقدام به تخریب خودروی گردشگران کردند که بلافاصله پیگیری برای دستگیری متهمان انجام شد.

روستاهای گردشگری و خوش آب و هوای ارزنه خرز با 5 هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۰ کیلومتری این شهر قرار دارد. مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری باخرز در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

تعدادی از افراد که هویت آنها توسط پلیس اعلام نشده، به یک منطقه گردشگری در ارزنه حمله کرده و به تعداد زیادی از خودروهای گردشگران منطقه خسارات قابل‌توجهی وارد کردند. دلیل این اقدام، حضور این گردشگران در روز عاشورا در این منطقه تفریحی اعلام شده است.

 

منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر