ربودن دختر ۶ ساله در عرض ۲۰ دقیقه

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه ۶ ساله توسط خانمی در کمتر از ۲۰ دقیقه خبر داد و گفت: متهم به بهانه غذای نذری این کودک را فریب داده بود.
ربودن دختر ۶ ساله در عرض ۲۰ دقیقه
کد خبر : ۲۳۵۲

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان خراسان بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده ، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل جغرافیای جرم و بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد دختر بچه زمانی که از مسجد خارج شده است توسط خانمی ربوده شده است و از محل دور شده اند.

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با پیگیری و اقدامات فنی پلیس در کمتر از ۲۰ دقیقه مشخص شد فرد رباینده در محدوده شهر ری حضور دارد و با تماس با خانواده دختر بچه درخواست پول کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این زن با اطلاع از اینکه پلیس درصدد دستگیری وی می باشد، گفت: متهم بناچار دختر بچه را در محلی که ربوده بود منتقل و رها می کند و این کودک در کمال صحت و سلامت به آغوش گرم خانواده برگرداننده شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: با بررسی های پلیسی مشخص شد زن سارق در ابتدا به بهانه های غذای نذری کودک ۶ ساله را فریب و سپس با نافرجام مانده نقشه اس، طلاهای این کودک و مقداری پول که داخل کیف همراه وی بوده است، کودک را در محل سرقت رها کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش در جهت دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی تخصصی به اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

 

 

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر