نقشه سرکیسه کردن مردان پولدار تهرانی نقش بر آب شد/متهم: می‌خواستم بازیگر شوم سارق شدم!

زن و مرد جوان که در سناریویی عجیب مردان پولدار تهرانی را سرکیسه می کردند به دام پلیس افتادند.
نقشه سرکیسه کردن مردان پولدار تهرانی نقش بر آب شد/متهم: می‌خواستم بازیگر شوم سارق شدم!
کد خبر : ۲۷۰۷

زن جوان که به امید بازیگر شدن دست به اجرای نقشه سرقت زده بود از زندان سردرآورد.

رسیدگی به شکایت مرد ثروتمند تهرانی از مدتی قبل در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت. شاکی در طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل در راه رسیدن به منزل متوجه شدم یک خانم جوان در کنار خیابان ایستاده است و حدس زدم منتظر تاکسی است. اما چون خیابان خیلی خلوت بود با خودم فکر کردم تاکسی به این راحتی پیدا نمی شود و برای کمک به آن خانم، او را سوار ماشین مدل بالای خودم کردم. اما در بین راه در منزلم کاری داشتم که آن خانم هم پشت سر من وارد منزل شد. یکدفعه متوجه شدم مرد جوانی هم پشت سر او وارد خانه ام شد و شروع به داد و بیداد کرد. من به او توضیح می دادم که فقط برای کمک به آن خانم او را سوار خودرو کرده بودم اما او می گفت قصد ربودن همسرم را داشتی. بعد با کمک آن خانم دست و پای من را بستند و از خانه ام سرقت کرده و فرار کردند.»

دستگیری سارقان خانه های لاکچری تهران

به دنبال شکایت شاکی ماموران پلیس اقدام به بازبینی دوربین های مدار بسته محل سرقت کردند که تصویر مرد سارق به دست آمد.این تصویر حکایت از آن داشت که این سارق دارای سابقه کیفری بوده است و وی شناسایی و دستگیر شد.

متهم به نام عارف در مواجهه با ماموران پلیس به طراحی نقشه سرقت اعتراف کرده و نشانی همدست خود یعنی زن جوان را در اختیار پلیس قرار داده و وی نیز دستگیر شد.

می خواستم بازیگر شوم سارق شدم

زن جوان بعد از دستگیری، راز همدستی خود با مرد سابقه دار را فاش کرد و گفت:«من عاشق بازیگری بودم و مدتی قبل صفحه شخصی عارف را در اینستاگرام دیدم که خودش را کارگردان معرفی کردم.با او به امید اینکه بتواند من را راهی سینما کند وارد صحبت شدم.بعد از مدتی هم صحبتی با اینکه متاهل هستم به او علاقه پیدا کردم.

تا اینکه او از من خواست در سرقت با او همدست شوم.من مخالفت کردم و او تهدید کرد که عکس ها و چت های من را به همسرم می دهد.من هم به ناچار قبول کردم همراه نقشه های سرقت او شوم.»

او در ادامه گفت:«به عنوان مسافر سوار خودرو مردهای پولدار تهرانی می شدم و بعد با ترفندی وارد خانه شان می شدم و از آنها سرقت می کردیم.»

با اعترافات زن و مرد سارق رسیدگی به پرونده به دستور دادیار دادسرای ویزه سرقت در روند قانونی قرار گرفت.

 

منبع :
منیبان
مجله زندگی
ارسال نظر