قتل یک سرهنگ نیروی انتظامی استان کردستان

سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان فرمانده انتظامی استان کردستان امروز پنجشنبه به قتل رسید.
قتل یک سرهنگ نیروی انتظامی استان کردستان
کد خبر : ۶۳۶۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان فرمانده انتظامی استان کردستان امروز پنجشنبه در جریان اغتشاشات سنندج که در حال حرکت به سمت منزل بود با قرار گرفتن در جمع اغتشاشگران به طرز مظلومانه‌ای به شهادت رسید.

مهدی رمضانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: اغتشاشگران علاوه بر شهادت این سرهنگ نیروی انتظامی، خودروی وی را هم آتش زدند.

وی افزود: در پی ناآرامی‌های امروز در سنندج، رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر هم به شدت مجروح شده و وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

رمضانی با اشاره به کشته شدن یک نفر در میدان محمدی سنندج افزود: در زمان وقوع این حادثه هیچ کدام از نیرو‌های نظامی و انتظامی در مرکزیت میدان نبوده و فقط پایش پیرامونی داشته اند، لذا با توجه به قرار داشتن پیکر فرد مذکور در محل میدان و نیز سایر قرائن، امکان کشته سازی قریب به یقین می‌باشد که بررسی‌های تکمیلی برای اظهار نظر قطعی در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: جسد یک نفر دیگر را هم پس از خاتمه اتفاقات امروز سنندج به یکی از بیمارستان‌های این شهر منتقل کرده‌اند که مکان کشته شدن او هنوز مشخص نیست.

رمضانی با بیان اینکه امروز همچنین در سقز نیز تعدادی از نیرو‌های نظامی و انتظامی مجروح شدند، اظهار داشت: در اغتشاشات روز گذشته کامیاران هم فردی کشته شد که بررسی فیلم دوربین‌ها از این حادثه و سبک و نوع شلیک به فرد متوفی، پروژه کشته‌سازی را به طور قطع تایید می‌کند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر