اخبار ضد و نقیض از ماجرای فوت آیدا رستمی

مراسم خاکسپاری دکتر آیدا رستمی که در تهران جان باخت در زادگاهش (گرگان) برگزار شد.
اخبار ضد و نقیض از ماجرای فوت آیدا رستمی
کد خبر : ۸۹۳۵

بر اساس گزارش‌ها و روایت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آیدا رستمی، پزشک جوان، غروب روز ۲۱ آذر پس از پایان شیفت شب خود در بیمارستان شهید چمران تهران با مادر خود تماس می‌گیرد که در حال آمدن به خانه است، اما پس از این تماس، خبری از او نشد.

 

 

سایت بهارنیوز در ادامه نوشته است: پس از پیگیری‌های خانواده‌اش که در شهرک اکباتان ساکن هستند، روز بعد (سه شنبه ۲۲ آذر) از کلانتری اکباتان با خانواده تماس گرفته شده تا با مراجعه به پزشکی قانونی جسد او را تحویل بگیرند. در گزارش پزشکی قانونی، اعلام شده که وی به دلیل «برخورد جسم سخت» جان باخته است. به نقل از خانواده او عنوان شده که پیکر آیدا رستمی با دست شکسته و له شدن یک طرف صورت همراه با تخلیه و بخیه چشم، تحویل و روز بعد با انتقال جسد به زادگاهش گرگان، دفن شده است.

 برخی فعالان و کانال‌های خبری در گزارش‌هایی مرگ این پزشک زن جوان را «مشکوک» خوانده و مدعی شده‌اند او به مداوای مجروحان در خانه‌هایشان کمک می‌کرده است.

 

 

اما خبرگزاری تسنیم درباره علت فوت آیدا رستمی نوشت: در تاریخ ۲۱ آذر فوت مشکوک یک خانم ( سقوط از پل هوایی) گزارش شد که بلافاصله اکیپ بررسی صحنه قتل پلیس آگاهی در محل حاضر میشود. در تن‌پیمایی انجام شده از متوفی آثار شکستگی در قسمت‌های مختلف بدن مشهود بوده است.

آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.

 

 

متهم در یک مغازه کیف و کفش واقع در میدان فردوسی مشغول به کار بوده و مدتی پیش با آیدا آشنا شده است که حدود ۱۰ سال از وی بزرگتر بوده است.

متهم در تحقیقات عنوان کرده است از مدتی پیش متوجه ارتباط آیدا رستمی با فرد دیگری می‌‌شود و از این موضوع ناراحت شده است. تحقیقات تا مشخص شدن علت نهایی سقوط آیدا رستمی از پل عابر پیاده ادامه دارد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر