برادرکشی در مطب | قاتل جسد برادر پزشکش را روی پشت‌بام تکه‌تکه کرد !

پزشک جوان برای انتقام گیری از برادرش که او نیز پزشک است دست به جنایت فجیع زد و جسد برادرش را تکه تکه کرد.
برادرکشی در مطب | قاتل جسد برادر پزشکش را روی پشت‌بام تکه‌تکه کرد !
کد خبر : ۹۳۴۴

چند روز قبل با اعلام مفقود شدن یک پزشک مشهور تهرانی عملیات جستجوی ماموران اداره 10پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از او آغاز شد.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این پزشک ۴۵ ساله از مدتی قبل با برادر بزرگتر خود که او نیز پزشک است اختلاف پیدا کرده است که این اختلافات مالی منجر به صدور حکم جلب برادر کوچکتر شده بود.

pezeshkkk

همین کافی بود که ظن ماموران به برادر بزرگتر برانگیخته شده و برای روشن شدن راز ماجرا او را احضار کردند و سرانجام پزشک تهرانی به قتل هولناک برادر خود با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد. به این ترتیب ادامه رسیدگی به موضوع در دستور کار ساسان غلامی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

در اواین تحقیقات قضایی مشخص شد که قاتل در پی اختلافات مالی با برادرش؛ روز حادثه او را با همدستی دوستش به مطبی واقع در خیابان فرشته کشاند.سپس مقتول را خفه کرده و جسدش را در پشت بام همان مطب تکه تکه کردند.

قسمت هایی از جسد را در ظروف پلاستیکی جاسازی کرده و آذوقه حیوانات قرار دادند.قسمتی دیگر از تکه های جسد را سوزانده و پراکنده کردند.

متهمان جهت روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند و رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

 

مجله زندگی
ارسال نظر