قتل در سینمای اکران دهنده جوکر یک/ جوکر ۲ وارد چه فازی از خشونت می‌شود؟

بخشی از فیلمنامه فیلم «جوکر: جنون مشترک» لو رفته و گفته شده فیلم شدیداً خشن، پر از خون و کشتار است و بزرگان سینما با خواندنش شوکه شده‌اند!
قتل در سینمای اکران دهنده جوکر یک/ جوکر ۲ وارد چه فازی از خشونت می‌شود؟
کد خبر : ۱۱۰۳

خشونت قسمت اول «جوکر» باعث جنجال‌هایی در آمریکا شد، منتقدین باور دارند فیلم از تیراندازی افراد در مکان های عمومی تا خشونت در سینما و خیابان ها را ترویج کرده است، حتی فردی در سالن اکران این فیلم یک نفر را با گلوله به قتل رساند، حال منبعی اعلام کرده فیلمنامه ی فیلم «جوکر ۲» دست به دست میان بزرگان سینما می‌چرخد و آن ها با خواندنش کاملا شوکه شده اند.

در ابتدا فیلمنامه گفته شده آرتور فلک از تیمارستان فرار می‌کند، او در راه به زنی برخورد می‌کند که هارلی کوئین نیست اما شدیدا دیوانه و خشن است، در فیلم سکانس کشتار ، قطع کردن سر انسان‌ها و اخته کردن فردی، بمب گذاری‌های مختلف با مرگ افراد دیده می‌شود، یک سکانس تجاوز به سبک فیلم پرتقال کوکی نیز وجود دارد که موجب مرگ یک شخصیت می‌شود، فیلم موزیکالی ساده نیست.

در آخر گفته شده پایان فیلم به شدت شوکه کننده است و به گونه ای تمام می‌شود که احتمالا قسمت سومی وجود ندارد، به نظر می‌رسد هر دو شخصیت آرتور فلک و معشوقه اش می‌میرند. 

 

منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر