واکنش آنجلینا جولی به اعدام محمد قبادلو در فضای مجازی

آنجلینا جولی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به اعدام محمدقبادلو واکنش نشان داد.
واکنش آنجلینا جولی به اعدام محمد قبادلو در فضای مجازی
کد خبر : ۱۱۲۲۵

 این بازیگر هالیوودی که پیش از این نیز موضع گیری هایی درباره حوادث اخیر ایران داشته اخیرا با انتشار پستی در اینستاگرام خود به فارسی و انگلیسی متنی منتشر کرده و در قالب آن به حضور معصومه احمدی (مادر محمد قبادلو) در مقابل زندان رجایی شهر و گریه های او پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه وی نیز صاحب فرزندی با سن و سال محمد قبادلو است، انتشار فیلمی از این مادر پشت در زندان که مربوط به پنج روز پیش است نوشت:«یک مادر ایرانی برای نجات پسر 22 ساله اش محد قبادلو که در ایران در خطر اعدام قریب الوقوع است، خارج دروازه های زندان فریاد می زند. لطفا یک لحظه وقت بگذارید و به صدای دردمند او گوش کنید...»

ghonnc

محمد قبادلو کیست و چرا حکم اعدام دارد؟

محمد قبادلو از جمله دستگیر شدگان حوادث اخیر است که به دلیل اتهاماتی مانند قتل یک مامور پلیس و مجروح کردن پنج مامور به دلیل زیر گرفتن آنها به محاربه و اعدام متهم شده است.

در دادگاه ها چنین اعلام شد که وی از بیماری دو قطبی رنج می برده و مدتی تحت نظر پزشک بوده اما در زمان وقوع این حادثه حدود دو ماه بوده که داروهای خود را مصرف نکرده است؛ موضوعی که در دادگاه او موثر تلقی نشد و اینگونه عنوان شد که وی در زمان ارتکاب این جرایم کاملا ارادی برخورد کرده است.

هفته گذشته در شرایطی که گمانه زنی هایی درباره اعدام وی و محمد بروغنی منتشر شده بود عده ای از جمله خانواده محمد قبادلو در مقابل زندان رجایی شهر کرج جمع شده بودند.

 

منبع :
ایونا
مجله زندگی
ارسال نظر