عکس جدید صبا راد در فضای مجازی + عکس

عکس جدید صبا راد در فضای مجازی را می بینید.
عکس جدید صبا راد در فضای مجازی + عکس
کد خبر : ۱۱۲۵۳

صبا راد در اینستاگرام عکسی جدید منتشر کرد. او با انتشار این عکس گفت که قصد داشته است موهایش را کوتاه و رنگ کند که نتیجه نهایی این شده است!

بیوگرافی صبا راد 

صبا راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در ۱۸ سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۸ ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود.  در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد.

ازدواج اول صبا راد 

صبا راد در سال ۱۳۹۲ وقتی ۳۲ ساله بود با «مرتضی علی آبادی» ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال ۹۵ از هم جدا شدند.

مهریه عجیب صبا راد 

صبا راد برای بار دوم سال ۱۳۹۶ در ۳۷ سالگی با «مانی رهنما» خواننده ۴۶ ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود. مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد ۱۳۸۰ دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید است.

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر