استوری جنجال برانگیز حمید فرخ‌نژاد/ اعلام حمایت بازیگر از سلطنت پهلوی

حمید فرخ‌نژاد بازیگر فراری روز گذشته با انتشار تصویری از رضا پهلوی در اینستاگرامش از سلطنت پهلوی‌ها اعلام حمایت کرد و از مخاطبانش خواست تا او را دنبال کنند.
استوری جنجال برانگیز حمید فرخ‌نژاد  اعلام حمایت بازیگر از سلطنت پهلوی
کد خبر : ۱۱۴۰۸

حمید فرخ‌نژاد بازیگر فراری روز گذشته با انتشار تصویری از رضا پهلوی در اینستاگرامش از سلطنت پهلوی‌ها اعلام حمایت کرد و از مخاطبانش خواست تا او را دنبال کنند.
این اقدام فرخ‌نژاد اگرچه مورد استقبال سلطنت‌طلب‌ها قرار گرفت، اما بسیاری از کاربران واکنش نشان دادند.
کاربران با یادآوری حرف‌هایی که فرخ‌نژاد در مورد دیکتاتوری بیان کرده بود، این سوال را مطرح کردند که پدر و پدربزرگ رضا پهلوی در کدام انتخابات شرکت کردند و رای آوردند که او بخواهد در ایران دموکراسی برقرار کند؟
جالب این است که شهرام همایون از حامیان سلطنت پهلوی چندی پیش و پس از گفتگوی فرخ‌نژاد با شبکه تلویزیونی اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی، حمله تندی به وی کرد و گفت فرخ‌نژاد پول گرفته است.
کیوان عباسی مدیر شبکه تلویزیونی منوتو وابسته به سلطنت‌طلب‌ها هم در خصوص گفتگوی فرخ‌نژاد با اینترنشنال در توئیتی نوشت: «یک سلبریتی معروف اول گفت با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نمی‌کنه بعد از کجا سر درآورد!» عباسی پیشتر تلویزیون اینترنشنال را «سیمای ریاض» نامیده بود.
به نظر می‌رسد فرخ‌نژاد که بارها از اختلافات و درگیری‌های شدید مخالفان نظام جمهوری اسلامی و اپوزیسیون با یکدیگر گلایه کرده و اکنون تلاش دارد با حمایت از رضا پهلوی گامی برای ائتلاف ناممکن بردارد، از سوی حامیان پهلوی نیز مورد حمله است و او را مزدور و جاهل سیاسی می‌دانند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر