ساعت ۱۴ میلیارد تومانی ناتالی پورتمن با الهام از عنکبوت!

ریچارد میل با همکاری بازیگر زن ناتالی پورتمن، یک ساعت نفیس با الهام از عنکبوت ساخته است.
ساعت ۱۴ میلیارد تومانی ناتالی پورتمن با الهام از عنکبوت!
کد خبر : ۲۳۲۳

 ساعت ریچارد میل RM ۱۹-۰۱ ناتالی پورتمن دارای قاب سه جانبه تونیو شکل با نام تجاری است که از طلای سفید ساخته شده است و با الماس های ست پاوه پوشیده شده است.

در داخل، یک عنکبوت از طلای سفید و الماس بر روی صفحه اسکلت بندی شده کشیده شده است. این عنکبوت صرفاً یک موتیف تزئینی نیست، بلکه بخشی جدایی ناپذیر از ساختار حرکت را تشکیل می دهد. شکم عنکبوت از پل های توربیلون پشتیبانی می کند. زمان با عقربه های ساعت و دقیقه با ۱۲ الماس نشان داده می شود.

این ساعت ریچارد میل ۴۵۹ هزار ۵۰۰ یورو قیمت دارد.

فناوری و قیمت عجیب ساعت ناتالی پورتمن

سابقه تاسیس خط تولید این برند به سال ۱۹۹۹ بر میگردد اما سن و تجربه در میان بزرگان عاملی برای ناکامی برند ریچارد میل نبوده است .

شخص ریچارد میل متولد ۱۹۵۱ در فرانسه و فارغ التحصیل رشته بازاریابی می باشد . وی فعالیت خود را از یه شرکت کوچک ساعت سازی اغاز نمود . و بعد ها مدیریت شرکت ساعت سازی مارتی را به عهده گرفت ، که این شرکت بعد ها به شرکت سیکو ژاپن ( Seiko ) واگذار شد . ریچارد میل از سال ۱۹۹۲ در شرکتی با قدمت ۳۰۰ ساله ، ساخت و فروش جواهر در فرانسه شروع به کرد .

ریچارد میل در سال ۱۹۹۸ از شرکت ساخت و فروش جواهر جدا شد و در سال ۱۳۹۹ تصمیم به تاسیس برندی با سیاست های منحصر به فرد خودش شروع کرد . ریچارد میل علاقه ی خاصی و زیادی به دنیای اتومبیل رانی داشت و به همین دلیل اساس و پایه و محصولات خود را بر پایه ماشین های مسابقه ای بنا کرد . یعنی راندمان بالا در سبک ترین حالت ممکن . او شعار برند خود را هم " ریچارد میل ماشین مسابقه ای روی مچ دست " انتخاب کرد . و با این ایده شروع به طراحی و تولید محصولات خود کرد .

ریچارد میل برند شخصی خود را در همکاری مشترک با اودمار پی گی ( Audemars Piguet ) راه اندازی کرد .

اعتبار نام پی گی تضمینی بر موفقیت سریع ریچارد میل شد ، ریچارد میل محصولات خود را برای افراد خاص شروع به تولید کرد .

افرادی همچون جکی جان ، جیسون استتهام و رافایل نادال و ...... .

 

مجله زندگی
ارسال نظر