صحبت های چاووشی درباره مرگ و تجربه آن

مجری برنامه پرطرفدار "زندگی پس از زندگی" در تازه ترین مصاحبه ی خود نام چهره معروفی را عنوان کرده است که تجربه گر مرگ بوده اما دعوت برنامه را نپذیرفته است.
صحبت های چاووشی درباره مرگ و تجربه آن
کد خبر : ۳۹۸۵

زندگی پس از زندگی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه چهارم سیما پخش شد و در شبکه‌های اجتماعی با استقبال گسترده‌ و نقدهایی مواجه گشت. در این برنامه مهمانان زیادی از اقصی نقاط ایران حضور داشته و روایت های شگفت انگیزی از عالم غیب بیان می کردند.

عباس موزون، تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی به تازگی اسرار تجربه مرگ خواننده معروف را فاش کرد که در ادامه این بخش از چهره ها صحبت های او را منتشر کرده ایم.

محسن چاوشی تجربه گر

واکنش محسن چاووشی به تجربه مرگش

عباس موزون ، تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی در بخش‌هایی از تازه ترین گفتگویش در شبکه افق به سؤال مجری برنامه که آیا محسن چاوشی تجربه گر مرگ بودند، پاسخ داد و عنوان کرد:

    بله حالا تعریف نکردند و نیامدند تو برنامه بگن، به واسطه ها و دوستان گفتند، دوستان قرار شد که جلسه رو برقرار کنند، امیدوارم ایشون راضی بشه و بیاد و بگه پشت این صدا یک نفسی هست، اینکه از چند سال پیش آقای چاوشی به طرف اشعار مذهبی امدند، یک گمانه است اما گمانه دوری نیست، ایشون نه این رو تایید کردند که این متاثر از این اتفاق هست و نه رد کردند اما معمولا ما تجربه گران رو نه همشون رو ولی بسیاری از تجربه گران رو ما تحول عمیق درشون می بینیم، همه تجربه گران تحول رو به مثبت دارند، بعضی کمتر و بعضی بیشتر.

پیش از این نیز مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» درباره انتخاب ترانه تیتراژ این مجموعه که با صدای محسن چاوشی بود، بیان کرده بود:

    با محسن چاوشی گفتگو کردیم که گفت این اثر را برای مؤسسه‌ای ساختند و بعد با آن‌ها صحبت کردیم و موافقت کردند. خود آقای چاوشی هم تجربه‌ای در این زمینه دارند که بنا بود از او دعوت کنیم در فصل سوم برنامه مهمان ما باشد. اما ایشان طبق قاعده همیشگی شأن که تا به امروز با هیچ دوربینی گفتگو نکرده است، اینجا هم امتناع داشتند. با این حال امیدوارم خدا به دل ایشان بیندازد و ما حضور ایشان را هم داشته باشیم و تجربه شان را بشنویم.

 

مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
آقای محسن چاووشی من از شما تعجب میکنم که با اغتشاشگرا همراه شدین .شما باورتون میشه این ترورها کار نیروهای امنیتی باشه درحالی که تواین مدت بیشترین شهید ومجروح را داشتن. دامادمون نیروی انتظامیه اصلا اسلحه جنگی ندارن.شما رو به خدا دست بردارین ازاین دروغ ها.آب تو آسیاب دشمن نریزید.