تکذیب بازداشت میترا حجار | دلیل احضار آن بود ؟

بعد از ظهر امروز درحالی خبر بازداشت «میترا حجار» در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شد که انتشار این خبر باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در میان کاربران فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌ها شد.
تکذیب بازداشت میترا حجار | دلیل احضار آن بود ؟
کد خبر : ۷۷۲۳

بعد از ظهر امروز انتشار خبر بازداشت «میترا حجار» در فضای مجازی دست به دست می‌شد و بعد از مدت کوتاهی به عنوانی یکی از اخبار پربازدید خبرگزاری‌ها تبدیل شد.

انتشار این خبر عاملی بود برای افزایش گمانه‌زنی‌های متفاوت از سوی مردم و البته برخی فعالان رسانه‌ای تا دلیل بازداشت وی را جست‌وجو دریابند، اما در این بین برخی گمانه‌ها به شایعات مختلفی از علت بازداشت این هنرمند رسید.

این درحالی است که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم برای رسیدن به پاسخ سئوال‌های مطرح شده از سوی کاربران درباره دلایل دستگیری و بازداشت این هنرمند به این نتیجه رسید که اصلا موضوع بازداشت یا دستگیری وی مطرح نبوده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش در این خبر منتشر شود به خبرنگار تسنیم گفت: موضوع بازداشت خانم حجار اصلاً صحت نداشته و تکذیب می‌شود و عجله در انتشار خبر از سوی برخی کانال‌های تلگرامی باعث انتشار خبر اشتباه بازداشت ایشان بوده است.

به گفته وی خانم حجار تنها برای پاسخ به چند سوال، آن‌هم برای ۲ ساعت احضار شده بود که اکنون ایشان بعد از پاسخگویی به سوال‌های مورد نظر به منزل خود بازگشته است.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از کلمه بازداشت اشتباه از سوی یکی از اعضای کمیته پیگیری دستگیری هنرمندان مطرح شده است، تاکید کرد: اصلاً موضوع بازداشت مطرح نبوده که اکنون بگوییم ایشان آزاد شده است.

به گفته این منبع آگاه البته عدم واکنش به موقع وکیل خانه سینما نسبت به انتشار خبر بازداشت این هنرمند، باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در این زمینه بوده است.

 

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر