طرفداران آیفون ۱۴ باید چقدر هزینه کنند؟

با نزدیک شدن به معرفی احتمالی آیفون ۱۴، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که نمی دانیم. آیا اپل قیمت آیفون ۱۴ را افزایش می دهد؟ تاریخ عرضه آیفون جدید چه زمانی است؟ چه تفاوتی با آیفون ۱۳ خواهد داشت و اصلاً چه شکلی خواهد بود؟
طرفداران آیفون ۱۴ باید چقدر هزینه کنند؟
کد خبر : ۱۹۸۹

 شایعات حاکی از تاریخ معرفی سری آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر است که گفته می شود شامل یک مدل استاندارد، پرو و پرو مکس است.

خط تولید آیفون ۱۴ به چه شکل خواهد بود؟

اولین سوالی که در ذهن ایجاد می‌شود این است که کماکان اپل ۴ نوع آیفون ۱۴ معرفی خواهد کرد یا خیر؛ هنوز اطلاعات زیادی در مورد آیفون ۱۴ موجود نیست اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سری بعدی اپل مینی را حذف می‌کند و به جای آن بر روی گوشی‌های بزرگتر تمرکز می‌کند. گزارشی از Nikkei Asian Review در سال ۲۰۲۱ مرگ آیفون ۱۴ مینی را پیش‌بینی کرد و یادداشت تحقیقاتی مینگ-چی کو که توسط تحلیلگر MacRumors به دست آمد نیز نشان می‌دهد که مینی مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

از طرف دیگر شایعات حاکی از تغییر کوچکی در قراردادهای نامگذاری هستند.

دو خط تولید آخر آیفون دارای همان اندازه ۶.۱ اینچی برای مدل پایه بودند و تا ۶.۷ اینچ برای Pro Max؛ طبق گزارش Nikkei Asian Review، اپل برای آیفون ۱۴ از این اندازه ها استفاده می کند، اما مینی ۵.۴ اینچی را حذف می کند.

گزارش ها حاکی از فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی است، بنابراین تعجبی نخواهد داشت که اپل این گوشی کوچک را در سال ۲۰۲۲ بازنشسته کند.

با آمدن آیفون ۱۴ کدام مدل آیفون به تاریخ می‌پیوندد؟

قیمت آیفون ۱۴ چقدر خواهد بود؟

اپل هیچ تغییر قیمت عمده ای بین آیفون ۱۲ ۲۰۲۰ و آیفون ۱۳ ۲۰۲۱ ایجاد نکرد. اما با توجه به اینکه انتظار می رود تغییرات بزرگتری برای آیفون ۱۴ در راه باشد، منطقی است که باور کنیم اپل ممکن است در سال ۲۰۲۲ قیمت ها را افزایش دهد.

به گفته دان آیوز، تحلیلگر Wedbush Securities، آیفون جدید ممکن است شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری باشد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر