با دو میلیارد تومان کجای تهران می‌توان صاحبخانه شد ؟

وضعیت بازار حکایت از افزایش معاملات همچنین افزایش قیمت‌ها دارد.
با دو میلیارد تومان کجای تهران می‌توان صاحبخانه شد ؟
کد خبر : ۱۲۳۶۹

متوسط قیمت مسکن برای هر مترمربع 46 میلیون و 700 هزارتومان است که همین امر سبب شده تا افراد با بودجه 2 میلیارد تومان گزینه‌های کمتری برای خرید مسکن داشته باشند.

اکثر مسکن‌هایی که با قیمت 2 میلیارد تومان آگهی شده‌اند یا کوچک‌متراژند یا امکانات کمتری نسبت به دیگر خانه‌ها دارند. کاماپرس در ادامه برخی خانه‌های 2 میلیارد تومانی تهران را بررسی می‌کند.

بررسی فایل‌های فروش نشان می‌دهد آپارتمانی 130 متری واقع در محدوده دریاچه چیتگر 2 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد نوساز دارای سه اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای خرید هر متر آن باید 15 میلیون و 384 هزارتومان بپردازد.

آپارتمان 56 متری در پیروزی با سن بنا 12 سال 2 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دارای یک اتاق و آسانسور است که متقاضی برای خرید هر متر این واحد مسکونی باید 35 میلیون و 714 هزارتومان پرداخت کند.

فایل 56 متری تک خواب در یافت‌آباد با سن بنا 6 سال 2 میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه اول قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

خریدار با بودجه 2 میلیارد تومان می‌تواند واحدی 42 متری در جیحون خریداری کند. این واحد تکخوابه واقع در طبقه اول، در سال 1381 ساخته شده و دارای پارکینگ و انباری است.

فایل دیگری با بودجه 2 میلیارد تومان در محدوده آذربایجان آگهی شده است. این آپارتمان تکخوابه 40 متری، دارای پارکینگ و انباری است، در طبقه سوم واقع شده و سن بنایی برابر با 12 سال دارد.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر