آپارتمان‌های با سن ۱۰ سال چه قیمتی دارند؟

از آنجایی که واحد های ۱۰ ساله تهران جزو واحد های میانسال کلانشهر تهران به حساب می‌آیند، علاوه بر قیمت نسبتا متعادل این واحد ها میتوان به سلامت سازه و فرسوده نبودن تجهیزاتی که در ساخت این واحد به کار رفته است اشاره کرد.
آپارتمان‌های با سن ۱۰ سال چه قیمتی دارند؟
کد خبر : ۲۴۱۵

از آنجایی که واحد های ۱۰ ساله تهران جزو واحد های میانسال کلانشهر تهران به حساب می‌آیند، علاوه بر قیمت نسبتا متعادل این واحد ها میتوان به سلامت سازه و فرسوده نبودن تجهیزاتی که در ساخت این واحد به کار رفته است اشاره کرد. بنابرین افراد زیادی متقاضی خرید این واحد ها هستند.

شما با سرمایه ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در باغ‌فیض با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمانی با متراژ ۱۶۸ متر در محله گیشا(کوی‌نصر) که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دار

آپارتمان ۱۰ ساله دیگری در محله پیروزی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۱۰ ساله در سهروردی با متراژ ۱۰۹ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر برای سرمایه‌گذاری واحدی با قیمت مناسب تر می‌خواهید، میتوانید واحدی ۱۰ ساله در محله سلسبیل با متراژ ۵۸ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۷۳ متری در محله پونک درحالی که از ساخت این واحد نیز ۱۰ سال می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۱۲۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن واحد می‌گذرد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

SI0VDsqJAhh0

 

 

ارسال نظر