گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال کیست؟

استقلال در صورتی که زیر بار رقم قرارداد مدافعش برود او را تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه خواهد کرد.
گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال کیست؟
کد خبر : ۱۰۰۳

  گرچه بعد از مطرح‌شدن احتمال قریب به یقین بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال و تمدید قرارداد رافائل سیلوا و روزبه چشمی تا حدود زیادی خیال هواداران استقلال از خط دفاع این تیم راحت شده است اما طبق شنیده‌ها مسئولان این باشگاه با وجود جذب سیدمحمد حسینی و امید حامدی‌فر به‌دنبال آن هستند تا یک مدافع دیگر را هم شکار کنند.

رونمایی از گران ترین بازیکن تاریخ استقلال/ رقم قرارداد بی سابقه یک آبی پوش!

طی روزهای گذشته برخی اخبار حکایت از مذاکرات استقلالی‌ها با باشگاه پیکان برای گرفتن رضایتنامه سامان فلاح داشت که به نظر می‌رسد این مذاکرات نیز متوقف شده باشد. فلاح ۲۱ ساله که عضو تیم ملی امید ایران است، سه سال دیگر با پیکان قرارداد دارد و مورد توجه چند تیم داخلی و خارجی دیگر هم قرار گرفته است.

مدیران استقلال به‌طور همزمان مذاکره با عارف غلامی برای تمدید قرارداد این مدافع ملی‌پوش خود را نیز جلو می‌برند اما پیشنهاد سنگین این بازیکن برای تمدید قراردادش باعث شده تا آبی‌ها برای این اقدام یعنی ادامه همکاری با غلامی مردد شوند.

همان‌طور که چند روز پیش اعلام کردیم غلامی فعلا در مسیر بازارگرمی قرار دارد و در این بین رقمی را به باشگاه اعلام کرده که او را به‌عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ استقلال مطرح می‌کند و جالب اینکه سیلوا یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در فصل گذشته با رقمی کمتر از رقم درخواستی غلامی قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

باید منتظر ماند و دید باشگاه استقلال با رقم درخواستی مدافعش موافقت خواهد کرد یا نه.

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر