اول من را بدهکار می‌کنند بعد مربی تیم ملی!/پاسخم به ایران منفی است

برانکو ایوانکوویچ گفت: این اخبار در مورد تیم ملی ایران برای من بسیار عجیب و غریب است و دلیل این همه حواشی را در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون واقعا نمی دانم.
اول من را بدهکار می‌کنند بعد مربی تیم ملی!/پاسخم به ایران منفی است
کد خبر : ۱۰۱۰

برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی درباره حضور مجددش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: مسئولان فدراسیون با من در چند روز اخیر تماس داشته نداشته اند و هر گونه مذاکره با فدراسیون ایران را قویا تکذیب می کنم.

وی افزود: من به خاطر تعطیلی چند روزه تیم ملی عمان در حال حاضر کرواسی هستم و از دو هفته دیگر به عمان برمی گردم چرا که من با تیم ملی عمان قرارداد دارم. من یک مربی هستم و یک مربی باید حرفه ای نگاه کند. آنچه مشخص است مسیری است که برای خودم در ابتدای قرارداد با تیم ملی عمان تعیین کردم. یک حرفه ای باید همیشه متعهد باشد. من هم به هر قراردادی که امضا کرده ام پایبند بوده و خواهم بود. بنابراین تا پایان قراردادم با عمان به همه پیشنهادات پاسخ منفی می دهم.

سرمربی تیم ملی عمان درباره بدهی مالیاتی ۵ ساله اش، عنوان کرد: برای من عجیب است که اول من را در ایران بدهکار می کنند و بعد قصد دارند من را مربی تیم ملی کنند؟ من ۱۲ میلیارد بدهی مالیاتی دارم، اما چند سال است فقط وعده می دهند که این بدهی پرداخت می شود. مگر پرسپولیس باشگاه دولتی نیست؟ چرا دولت روحانی و سپس دولت رئیسی کوتاهی می کنند؟ این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و دلیل کوتاهی این موضوع را نمی دانم.

او درباره حواشی اخیر تیم ملی گفت: این اخبار در مورد تیم ملی ایران برای من بسیار عجیب و غریب است و دلیل این همه حواشی را در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون واقعا نمی دانم. مگر این همان تیمی نبود با ویلموتس بدترین نتایج را کسب کرده بود و در خطر حذف قرار داشت؟ همان تیم را اسکوچیچ با اقتدار به جام جهانی برد و حالا پشت سرش این کارها را می کنید؟ اصلا چه ابزار و امکاناتی به اسکوچیچ داده اید که فکر می کنید اگر فرد دیگری سرمربی باشد تیم ملی ایران بهتر نتیجه خواهد گرفت؟

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در باره حضور مربیان ایرانی مثل علی دایی و جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی ایران، اظهار داشت: نظر من زیاد مهم نیست هر دو مربی سالها تجربه بازی در تیم ملی را دارند و جزو بزرگان تیم ملی ایران بودند ولی مسئله انتخاب آنها برای تیم ملی به فدراسیون بستگی دارد و زمان ثابت خواهد کرد این انتخاب ها درست است یا خیر!

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر