باشگاه استقلال با قاتل ساپینتو به توافق شخصی رسید؛ مبلغ: ۳۰۰ هزار دلار

استقلال با سانتاکلارا در حال چانه‌زنی است تا بند خرید قطعی را در تفاهمنامه بگنجاند. اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال اینکه طی روزهای آینده مهاجم ۲۳ ساله و بوشهری را در تمرینات استقلال ببینیم، زیاد است.
باشگاه استقلال با قاتل ساپینتو به توافق شخصی رسید؛ مبلغ: ۳۰۰ هزار دلار
کد خبر : ۱۰۱۹

از چند هفته قبل چند باشگاه ایرانی نظیر سپاهان و استقلال برای جذب محمد محبی ابراز علاقه کرده و مذاکره‌هایی با این مهاجم ایرانی انجام داده‌اند.

محبی ابتدای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ سوپرلیگ پرتغال وارد معامله سانتاکلارا و سپاهان شد و به‌عنوان جانشین شهریار مغانلو به پرتغال رفت. او بخش زیادی از مسابقات را به‌دلیل عدم آمادگی و آسیب‌دیدگی از دست داد و فقط در چند بازی از نیم‌فصل دوم به ترکیب اصلی سانتاکلارا رسید.

محبی روی هم و در لیگ پرتغال، ۱۶ بار پیراهن سانتاکلارا را پوشید، ۴۳۹ دقیقه در زمین حضور داشت و دو گل به ثمر رساند. اولی مقابل موریرنسه در هفته نوزدهم و دومی هم برابر تیم قدرتمند بنفیکا در هفته بیست و دوم. نکته جالب درباره گل نخست محبی، حضور ساپینتو روی نیمکت حریف بود. ساپینتو فصل قبل مربیگری موریرنسه را در اختیار داشت و در ورزشگاه خانگی- موریرا د کونه‌گوس- شاهد هنرنمایی مهاجم بوشهری سانتاکلارا بود. محبی در این دیدار روی نیمکت نشست اما در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه ۸۵ دروازه تیم ساپینتو را فرو ریخت. شاید علاقه ویژه استقلال و ساپینتو به محبی، از همان بازی نشأت می‌گیرد. جایی که سانتاکلارا با مهاجم ایرانی خود شکست ۲ بر صفر را به موریرنسه با مربیگری ساپینتو تحمیل کرد.

حالا ساپینتو به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده به هر قیمتی محبی را می‌خواهد. او حتی خودش دست به کار شده و با مدیران باشگاه پرتغالی مذاکره کرده تا شاید بتواند این مهاجم که توانایی بازی در پست وینگر را دارد حتی با انتقالی قرضی جذب کند.

محبی ۳ بازی ملی برای ایران انجام داده و ۲ گل هم زده. بازی‌های او در دوران مربیگری مارک ویلموتس انجام شده و گل‌هایش هم در روز پیروزی ۱۴ بر صفر تیم ملی مقابل کامبوج وارد دروازه حریف ضعیف ایران شده است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال با قاتل ساپینتو به توافق شخصی رسیده و قرار است محبی را با دستمزدی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار شکار کند. ضمن اینکه طبق اخباری که وجود دارد، مبلغ انتقال قرضی او هم ۳۰۰ هزار دلار خواهد بود.

ساپینتو به استقلالی ها؛ قاتل ایرانی ام را بیاورید/ علاقه شدید سرمربی آبی ها به یک بازیکن

 

استقلال با سانتاکلارا در حال چانه‌زنی است تا بند خرید قطعی را در تفاهمنامه بگنجاند. اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال اینکه طی روزهای آینده مهاجم ۲۳ ساله و بوشهری را در تمرینات استقلال ببینیم، زیاد است.

محبی هم در سال جام جهانی علاقه‌مند است حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند و با درخشش در این مسابقات بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشد. آن وقت است که او با حضور در لیست ۲۶ نفره تیم ملی می‌تواند یک بار دیگر بخت بازی در اروپا را به دست بیاورد.

نکته دیگر درباره محبی، علاقه وافر ساپینتو به سبک بازی او است. مربی پرتغالی استقلال نمایش او را در دیداری رسمی و از نزدیک دیده و حالا چه شناختی برای جذب بازیکن، بهتر از این. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که محبی در صورت امضای قرارداد با استقلال و البته توافق دو باشگاه ایرانی و پرتغالی می‌تواند به یکی از بازیکنان مهم ساپینتو تبدیل شود و خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم برسد. آن هم در شرایطی که بحث جدایی امیرحسین حسین‌زاده هم جدی شده است. استقلال محبی را احتمالا و به اصرار ساپینتو جذب خواهد کرد تا شاهد حضور دوباره او در لیگ ایران باشیم.

 

مجله زندگی
ارسال نظر