ماجرای تخصیص اتاق به سرمربی استقلال چه بود ؟

ماجرای تخصیص اتاق به سرمربی استقلال در کمپ حجازی مشخص شد.
ماجرای تخصیص اتاق به سرمربی استقلال چه بود ؟
کد خبر : ۱۰۴۴۳

در زمان مدیریت مصطفی آجورلو طبق توافقی که بین ریکاردو ساپینتو و مدیرعامل باشگاه صورت گرفت، قرار شد دفتر و دیگر بخش‌های طبقه بالای ساختمان کمپ شادروان حجازی، در اختیار سرمربی تیم باشد.

پس از حضور علی فتح الله زاده در راس مدیریت استقلال، او که از این توافق بی‌خبر بود اعلام کرد بهتر است اتاق مذکور در اختیار مدیرعامل باشد تا بتواند در روز‌های مختلف هفته جلسات کاری مختلفی را در آنجا برگزار کند.

فتح الله‌زاده معتقد بود برای اینکه به خاطر رفت‌و‌آمد‌ها مزاحمتی برای اعضای تیم ایجاد نشود، طبقه پایین کمپ حجازی که رختکن‌ها، اتاق پزشکی و... در آن قرار دارند، در اختیار تیم قرار گرفته و در واقع، اتاق مدیرعامل از فضای تیم جدا باشد.

در روزی که فتح الله زاده برای بازدید به کمپ رفت و در جلسه‌ای با ساپینتو شرکت کرد، در مورد این موضوع با سرمربی تیم به گفتگو پرداخت. سرمربی استقلال در این جلسه اعلام کرد؛ آجورلو قول این اتاق را به من داده بود. فتح الله زاده نیز بدون هیچ مخالفتی اعلام کرد با این مساله مشکلی ندارد و هر قسمتی که ساپینتو راحت‌تر است و انتخاب می‌کند در اختیار او قرار دارد.

به این ترتیب سرمربی تیم این اختیار را دارد که از دفتر طبقه بالای ساختمان کمپ برای انجام کار‌ها و جلسات خودش استفاده کند. طبق پیگیری‌ها از باشگاه استقلال مشخص شد دربِ اتاق بالا نیز اصلا قفل نشده تا هر زمان که ساپینتو تمایل داشت از آن استفاده کند. ضمن اینکه ساپینتو در طبقه پایین نیز یک اتاق اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی و دوش در اختیار دارد.

بر این اساس مشخص شد که هیچ اختلاف و مشکلی بین مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم وجود ندارد و آن‌ها طی گفتگو با یکدیگر در این مورد به توافق رسیده‌اند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر