تاثیر جدایی لوکادیا بر سبک بازی و حساب بانکی باشگاه پرسپولیس!

با رفتن لوکادیا به نظر می‌رسد سبک بازی سرخپوشان هم تغییر کرده چرا که در آن مقطع بیشتر حملات به این بازیکن ختم می‌شد اما با رفتن او پای گلزنان دیگری مانند محمد عمری و گئورگی گولسیانی مدافع وسط، دانیال اسماعیلی‌فر و ... به گلزنی باز شد و دیگر حملات تنها به یک نفر ختم نمی‌شود تا تیم در غیاب او به مشکل بخورد.
تاثیر جدایی لوکادیا بر سبک بازی و حساب بانکی باشگاه پرسپولیس!
کد خبر : ۱۱۳۳۵

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای نقل و انتقالات نیم فصل آماده می‌کند که در چند پست نیاز به تقویت دارد.
یکی از نقاطی که مسوولان باشگاه برای تقویت آن پست تمرکز کرده‌اند خط هجومی تیم است که با رفتن یورگن لوکادیا جای خالی برای بازیکن باز شده است .سرخپوشان ابتدا عیسی آل‌کثیر را جذب کردند اما هنوز هم جذب یک مهاجم خارجی خوب و با سابقه در دستور کار مسوولان پرسپولیس قرار دارد.
لوکادیا در یک نیم فصل ۶ گل برای سرخپوشان زد تا در لیگی که فقر گلزنی در آن نمایان شده، او آقای گل لیگ باشد.
پرسپولیس در حضور لوکادیا تنها در بازی برابر هوادار و صنعت نفت با اختلاف دو گل به برتری رسید و در سایر مسابقات تنها با اختلاف یک گل پیروز شد. این در حالی است که سرخپوشان در حضور لوکادیا شکست در ورزشگاه آزادی برابر تراکتور و تساوی برابر سپاهان را هم تجربه کردند.
با این حال با رفتن لوکادیا به نظر می‌رسد سبک بازی سرخپوشان هم تغییر کرده چرا که در آن مقطع بیشتر حملات به این بازیکن ختم می‌شد اما با رفتن او پای گلزنان دیگری مانند محمد عمری و گئورگی گولسیانی مدافع وسط، دانیال اسماعیلی‌فر و ... به گلزنی باز شد و دیگر حملات تنها به یک نفر ختم نمی‌شود تا تیم در غیاب او به مشکل بخورد.
نکته مثبت دیگر این بود که با رفتن لوکادیا حدود نیمی از قرارداد او در حساب باشگاه باقی مانده و باشگاه می‌تواند با آن که مبلغ قابل توجهی هم محسوب می‌شود، در نقل و انتقالات برای تقویت تیم اقدام کند.
از طرفی اما سرخپوشان باید از شرایط نیم فصل اول درس بگیرند. سرخپوشان نقل و انتقالات تابستانی را با جذب لوکادیا و دیاباته تمام کردند.
لوکادیا که سرخپوشان را ترک کرد و مصدومیت های گاه و بیگاه دیاباته هم موجب شده تا هواداران از این وضعیت ناراحت باشند.
سرخپوشان در جذب بازیکن جدید و عقد قرارداد با او باید دقت لازم را لحاظ کنند تا دیگر نتواند مانند لوکادیا هر زمانی که دلش بخواهد ایران را ترک کند و به تیم دیگری برود. از طرفی باید بندهایی هم لحاظ شود تا زمانی که مانند دیاباته مصدوم شد، دست کادرفنی خالی نماند و باشگاه هم از نظر پرداخت مطالبات این بازیکن ضرر نکند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
اقتصاد24
مجله زندگی
ارسال نظر