ستاره جواد نکونام در لیست خرید تیم استقلال؟

علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام کرده فعلا لیست خرید را از ریکاردو ساپینتو تحویل نگرفته و از سویی هنوز پنجره زمستانی این باشگاه باز نشده اما به نظر می رسد آیاندا پاتوسی یکی از گزینه های مورد علاقه ریکاردو ساپینتو است.
ستاره جواد نکونام در لیست خرید تیم استقلال؟
کد خبر : ۱۱۴۲۶

البته علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام کرده فعلا لیست خرید را از ریکاردو ساپینتو تحویل نگرفته و از سویی هنوز پنجره زمستانی این باشگاه باز نشده اما به نظر می رسد آیاندا پاتوسی یکی از گزینه های مورد علاقه ریکاردو ساپینتو است.
باشگاه فولاد براحتی رضایتنامه پاتوسی را برای استقلال صادر نخواهد کرد. به نظر می رسد رضایتنامه این بازیکن در ازای آرش رضاوند یا زیبر نیک نفس صادر خواهد شد. آرش رضاوند پیش تر در تیم فولاد بازی می کرده اما بعید به نظر می رسد این بار راضی به بازگشت به تیم فولاد شود و باید منتظر ماند و دید که مذاکرات پنهانی دو باشگاه بر سر آیاندا پاتوسی به کجا خواهد رسید.
یکی از مشکلات استقلال داشتن هافبک های مشابه است و اینکه همه دفاعی هستند. حضور آیاندا پاتوسی در استقلال می تواند موازنه تهاجمی تیم استقلال را بیشتر کند. به این خاطر که پاتوسی یک هافبک رو به جلو است.
در صورتی که استقلال موفق نشود، پاتوسی را بخدمت بگیرد احتمالا یک هافبک تهاجمی خارجی به خدمت خواهد گرفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر