طلاق مهدی قائدی و همسرش صحت دارد؟

ستاره معصومی با انتشار پستی به شایعه جدایی او از مهدی قائدی دامن زد.
طلاق مهدی قائدی و همسرش صحت دارد؟
کد خبر : ۱۱۵۳

چند روزی است که برخی از رسانه ها ادعای طلاق ستاره معصومی از مهدی قائدی را سر زبان ها انداختند.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی به تازگی پستی منتشر کرده است که به نظر می رسد از شخص خاصی ناراحت است او با انتشار این پست به شایعه خبر طلاق مهدی قائدی از دامن زده است.

 همسر مهدی قائدی نوشته است: خودتو بپذیر / دوست داشته باش و به سمت پیشرفت حرکت کن اگر که میخوای پرواز کنی باید چیزی رو که تو رو پایین میکشن رها کنی.

 

ماجرای طلاق مهدی قائدی از همسرش چیست؟ / پست جنجالی ستاره معصومی

البته به نظر می رسد پست اینستاگرامی ستاره معصومی ربطی با شایعه طلاق او ندارد. این دو زوج هنوز یکدیگر را در اینستاگرام دنبال می کنند و در بیو خود نیز به زندگی مشترک خود اشاره کرده اند.

همسر مهدی قائدی کیست؟

ستاره معصومی متولد دهم بهمن ۱۳۷۰ است او اصالتا  بوشهری است. مراسم ازدواج مهدی قائدی در ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ برگزار شد. مراسم ازدواج آنها از جنجالی ترین خبرهای رسنه‌های ورزشی بود.

ستار معصومی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی دارد. علاقه او به سگ ها یکی از نکاتی است که در بیوگرافی وی میتوان ذکر کرد او همچنین در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

اختلاف سنی مهدی قائدی و همسرش چقدر است؟

درحال حاضر مهدی قائدی ۲۴ سال دارد و همسر او ستاره معصومی دختر ۳۱ سالگی خود را سپری می کند. مهدی قائدی در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۸ در سن ۲۱ سالگی با خانم ستاره معصومی دختری که ۲۸ ساله بود.

 

مجله زندگی
ارسال نظر