تنها یک گزینه برای سرمربیگری تیم ملی باقی مانده است!

در نهایت به نظر می‌رسد به هنگام نشست هیات رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی تنها گزینه مهدی تاج کارلوس کی روش باشد و اگر اعضای هیات رئیسه تصمیم به انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرند، چاره ای ندارند به کارلوس کی روش رای بدهند.
تنها یک گزینه برای سرمربیگری تیم ملی باقی مانده است!
کد خبر : ۱۱۵۹۵

یکی از گزینه‌های جدی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی هروه رنار فرانسوی سرمربی تیم ملی عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ بود که موفق شد آرژانتین را دو بر یک شکست دهد. او که پیش از مارک ویلموتس گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود و حتی از سوی فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی نیز با او انجام شد، اینروزها مورد توجه باشگاه نیس فرانسه قرار گرفته است. مذاکرات باشگاه فرانسوی با او جدی است و طبیعتا هر مربی دیگری به جای او باشد مذاکرات قطعی با نیس فرانسه را با مذاکرات احتمالی با فدراسیون فوتبال ایران عوض نخواهد کرد. کاملا طبیعی است به زودی قرارداد جدید میان باشگاه فرانسوی و رنار امضاء شود.
برانکو هم در مصاحبه بعد از پیروزی در برابر بحرین نشان داده به قرارداد با فدراسیون فوتبال عمان متعهد است و در این تیم به حضور خود ادامه خواهد داد. او که در جام خلیج فارس یک قدم تا قهرمانی فاصله دارد و در صورت شکست عراق به این مهم دست پیدا خواهد کرد، در کنفرانس خبری بعد از بازی شایعه مذاکره با تیم ملی فوتبال امارات را رد کرد. البته به نظر می‌رسد علاقه فدراسیون فوتبال برای به خدمت گیری برانکو چندان زیاد نیست. در این صورت اخبار قوی تری در این باره در رسانه‌ها منتشر می‌شد.
در نهایت به نظر می‌رسد به هنگام نشست هیات رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی تنها گزینه مهدی تاج کارلوس کی روش باشد و اگر اعضای هیات رئیسه تصمیم به انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرند، چاره ای ندارند به کارلوس کی روش رای بدهند، مگر اینکه تصمیم مهدی تاج را وتو کرده و از رئیس فدراسیون فوتبال بخواهند گزینه جدیدی را به هیات رئیسه معرفی کند. البته یک احتمال هم وجود دارد ،در این نشست مربی دیگری به جای کارلوس کی روش رای بیاورد. در صورتی که یک مربی داخلی هم به اعضای هیات رئیسه معرفی شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر