تساوی بدون گل برای دو تیم استقلال و سپاهان در نیمه اول بازی !

دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف یکدیگر رفتند.
تساوی بدون گل برای دو تیم استقلال و سپاهان در نیمه اول بازی !
کد خبر : ۱۱۶۳۹

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

داور: حسن اکرمی

دقیقه 7: ارسال فرشاد احمدزاده به محوطه جریمه استقلال، با ضربه سر زیبای امید نورافکن همراه شد که این ضربه به تیر دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 13: کوین یامگا پس از عبور از سه بازیکن سپاهان، همراه با دو بازیکن دیگر استقلال مقابل پیام نیازمند قرار گرفت که نیازمند موفق به مهار توپ یامگا شد.

دقیقه 14: حسن اکرمی به امید حامدی‌فر هافبک استقلال کارت زرد نشان داد.

دقیقه 23: صالح حردانی با خطا روی بازیکن سپاهان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 31: ارسال رامین رضایی و اشتباه مدافع استقلال باعث شد توپ بار دیگر به تیر دروازه استقلال برخورد کند.

دقیقه 37: شهریار مغانلو با خطا روی حردانی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+45: سعید مهری در موقعیت مناسب به سمت دروازه سپاهان رفت، ولی ضربه او در چارچوب نبود.

دقیقه 4+45: اشتباه کوین یامگا و توپی که سپاهانی‌ها گرفتند و در نهایت به محمد علی‌نژاد رسید، این بازیکن را در موقعیت تک به تک با رضایی قرار داد، ولی سنگربان آبی‌پوشان و زبیر نیک‌نفس به هر شکلی بود این توپ را گرفتند و به کرنر فرستادند.

 

منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر