ساپینتو پس از شکست مقابل سپاهان : لایق برد بودیم !

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت و روی چند ضربه کاشته موقعیت ایجاد کردند ولی با توپ نمی‌توانستند موقعیت ایجاد کنند.
ساپینتو پس از شکست مقابل سپاهان : لایق برد بودیم !
کد خبر : ۱۱۶۶۰

 ریکاردو ساپینتو پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: «بازی خوبی بین دو تیم خوب برگزار شد. نیمه اول رقابتی بود و تا پایان این نیمه موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم. یک توپ البته لو رفت و آنها یک موقعیت گلزنی داشتند.»

وی در ادامه افزود:«نتیجه در نیمه اول خوب بود و حتی با وجود جنگندگی که نشان دادیم بازی خیلی کیفیت نداشت. بازی رقابتی بود، ولی کیفیت نداشت. پس از اینکه گل را خوردیم بازی را با تعویض‌ها عوض کردیم و شروع به خوب بازی کردن کردیم و گل زدیم. بعد یک پنالتی داشتیم که داور خطا روی محمد محبی را نگرفت و به بازیکن ما کارت زرد داد.»

سرمربی پرتغالی استقلال اظهار داشت:«تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت و روی چند ضربه کاشته موقعیت ایجاد کردند ولی با توپ نمی‌توانستند موقعیت ایجاد کنند.»

او همچنین آبی‌پوشان را لایق برد دانست و گفت: «داور یک پنالتی گرفت. هنوز ندیدم ولی به بازیکنم اطمینان دارم. بازیکنان تماسی با هم داشتند. داور هم در آن موقعیت نمی‌توانست ببیند تماس دارند یا نه، دوباره از ما امتیاز گرفتند. ما لایق مساوی هم نبودیم. لایق برد بودیم ولی متاسفانه باختیم. این فوتبال است و این هم داور است. داوران تصمیم گیرنده بازی هستند.»

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر