تفکر متفاوت نماینده مجلس درباره علی کریمی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعا‌ها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند، آغوشش برای آن‌ها همیشه باز است و در سینه خود می‌فشارد.
تفکر متفاوت نماینده مجلس درباره علی کریمی
کد خبر : ۱۱۶۹۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند، من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
محمد عباس زاده افزود: در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعا‌ها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند، آغوشش برای آن‌ها همیشه باز است و در سینه خود می‌فشارد.
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر