واکنش گل محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن/ سیامک نعمتی هم از ما جدا شده است

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: «قبل از هر چیز جا دارد این برد را به همه هواداران تبریک بگوییم و به آن‌ها تقدیم کنیم.
واکنش گل محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن/  سیامک نعمتی هم از ما جدا شده است
کد خبر : ۱۱۷۰۶

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: «قبل از هر چیز جا دارد این برد را به همه هواداران تبریک بگوییم و به آن‌ها تقدیم کنیم. به نظرم در مجموع بازی خوبی بود. سه امتیازی که کسب کردیم خیلی باارزش بود. نیمه اول، نیمه سختی برای ما بود و فکر می‌کنم حریف خوب دفاع کرد و انتقال به حمله خوبی داشت و بازی را برای ما سخت کرده بود. نیمه دوم برای ما متفاوت بود و تقریباً یکطرفه. بازیکنان ما هم توانستند به بازی سرعت بدهند و از موقعیت به دست آمده خوب استفاده کنند.»
او ادامه داد: «حتی می‌توانستیم به گل‌های‌مان اضافه هم کنیم. نیمه دوم، نیمه بهتری برای ما شد و فکر می‌کنم حضور بازیکنان جانشین، خیلی تأثیرگذار بود و آن‌ها روی بازی تأثیر خودشان را گذاشتند. بازیکنان ما تمرکز خوبی برای پیروزی در بازی امشب داشتند. کسب سه امتیاز هدف اصلی بازیکنان ما بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنانم ۹۰ دقیقه پُرفشار را پشت سر گذاشتند. به هر حال آن‌ها تحت فشار زیادی هستند که نتیجه بگیرند. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعد هم ادامه دهیم.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا مهدی عبدی، سیامک نعمتی و سعید صادقی در لیست این تیم حضور نداشتند، گفت: «سعید صادقی مصدومیت دارد و عبدی هم دیشب مریض شد. سیامک نعمتی هم از ما جدا شده و دنبال تیم بعدی خودش است.»
گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که آیا جدایی سیامک نعمتی به درخواست خود این بازیکن بوده است یا با تصمیم کادر فنی، گفت: «نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم. در هر صورت یک بازیکن بالا و پایین ممکن است داشته باشد و تیم عوض کند، یا اینکه کادر فنی بخواهد این اتفاق بیفتد. این فوتبال حرفه‌ای است. نعمتی هم در این چند سالی که در پرسپولیس بود عملکرد خوبی به لحاظ اخلاقی و فنی داشت، اما شرایط متأسفانه به شکلی رقم خورد که قرار است از جمع ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم. از حامد پاکدل هم واقعاً تشکر می‌کنم.»
او در مورد عملکرد شیخ دیاباته توضیح داد: «بله از عملکرد او راضی بودم. او خودش را در موقعیت خوب قرار داد و در توپ‌های بلند هم تأثیرگذار بود. به نظرم در کل عملکردش خوب بود.»
«پرسپولیس نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته و معایب این تیم برطرف شده است. فکر می‌کنید چه تغییراتی باعث این اتفاق شده است؟»، سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال گفت: «عملکرد ما در فصل گذشته تحت تأثیر مشکلات زیادی بود؛ هم در بحث جذب بازیکن و هم در بحث جدا شدن چند بازیکن که از تیم ما رفتند. شرایط مالی خیلی سختی داشتیم و شرایط واقعاً نرمال نبود. پنجره‌ها بسته بود و مشکلات زیادی داشتیم. با همه این مشکلات توانستیم نایب قهرمان شویم؛ شاید اگر یکی از این مشکلات نبود ما می‌توانستیم قهرمان شویم. الان هم میانه فصل است و چیزی تمام نشده. می‌دانیم که بازی‌های سختی را قرار است پشت سر بگذاریم. لیگ خیلی فشرده‌ای است و تیم‌ها راحت امتیاز از دست نمی‌دهند و مدعی زیادی برای قهرمانی وجود دارد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. با آمدن آقای درویش هم از سال گذشته تأثیرات مثبتی در تیم به وجود آمد و رفتن تیم به بورس خیلی از مشکلات را توانست حل کند. امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. احتیاج داریم همه کمک کنند و همه تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند.»

منبع :
اقتصاد24
مجله زندگی
ارسال نظر