احتمال تغییر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قوت گرفت !

چندی پیش سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد که به‌زودی چند عضو اقتصادی به هیات مدیره سرخابی‌ها اضافه خواهند شد و چند عضو تغییر خواهند کرد.
احتمال تغییر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قوت گرفت !
کد خبر : ۱۱۸۲۳

احتمال اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند وجود دارد اما این تغییرات مثل باشگاه استقلال نخواهد بود.

چند روز قبل بود که سازمان خصوصی‌سازی با انتقاد از عملکرد هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که بزودی چند عضو اقتصادی به هیات مدیره این دو باشگاه اضافه خواهند شد و چند عضو تغییر خواهند کرد.

هر چند بیشتر انتقادات متوجه عملکرد هیات مدیره باشگاه استقلال بود اما این احتمال وجود دارد که هیات مدیره پرسپولیس هم تغییراتی داشته باشد اما نه به اندازه استقلال.

این احتمال از آنجا قوت گرفت که حسین شهریاری عضو هیات مدیره پرسپولیس با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان منصوب شد و به ناچار باید در این مسئولیت فعالیت کند.

در صورتی که حکم شهریاری از سرپرستی به مدیرعاملی تغییر کند او ناچار خواهد بود از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خارج شود. با این حال تا زمانی که او سرپرست است مشکلی برای حضور همزمان در دو مسئولیت خود نخواهد داشت چرا که عضو غیرموظف هیات مدیره است.

با این حال حضور دلبری به عنوان یک عضو اقتصادی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییرات در جمع پنج نفره آنها را به حداقل خواهد رساند و احتمالا یک عضو جابجا خواهد شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر