کدام بازیکن‌ها خط حمله ساپینتو را تهاجمی می‌کنند؟/ماموریت سخت برای استقلالی‌ها!

استقلال این روزها در حالی تمریناتش را در ترکیه دنبال می‌کند که ریکاردو ساپینتو انتظار جذب ۲ بازیکن دیگر را می‌کشد؛ موضوعی که با تلاش مدیران استقلال در حال رسمی شدن است.
کدام بازیکن‌ها خط حمله ساپینتو را تهاجمی می‌کنند؟/ماموریت سخت برای استقلالی‌ها!
کد خبر : ۱۱۹۵

 این باشگاه از مدت‌ها قبل درصدد خرید کاوه رضایی و محمد محبی است و اضافه شدن این دو بازیکن می‌تواند تا حدودی خیال ساپینتو را در فاز تهاجمی راحت کند. البته استقلال در پست دفاع راست هم کماکان در حال بررسی شرایط چند گزینه ایرانی است تا در این پست هم یک بازیکن را به لیست خودش اضافه کند.

جذب محمد محبی هم برای استقلالی‌ها یک ماموریت سخت و حساس بوده ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیران این باشگاه با مسئولان باشگاه پرتغالی به توافق رسیده‌اند. یکی از مسئولان استقلال در گفت‌وگو با همشهری ورزشی درخصوص روند مذاکره با باشگاه سانتاکلارا می‌گوید: «بعد از تغییرات مالکیتی این باشگاه، با مدیران جدید تیم پرتغالی صحبت کردیم و برای جذب محبی با آنها به توافق رسیده‌ایم. حالا باید منتظر توافق این بازیکن با مسئولان سانتاکلارا باشیم چون محبی هم باید در مورد نحوه جدایی، مسائل مالی و برخی جزئیات دیگر با آنها به توافق برسد. کار اصلی انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن را هم جذب خواهیم کرد.

مجله زندگی
ارسال نظر