پیام بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال پس از دریافت مطالباتش

یکی از بازیکنانی که از سال‌های قبل مطالباتی از استقلال دارد، پیامی برای هواداران این تیم فرستاد.
پیام بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال پس از دریافت مطالباتش
کد خبر : ۱۲۰۷۶

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال پس از دریافت مطالباتش از این باشگاه، ابراز امیدواری کرد آبی پوشان در نیم فصل دوم قویتر شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در سفر به امارات توانست مطالبات دو عضو خارجی پیشین این باشگاه را پرداخت کند تا زمینه باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی پوشان فراهم شود.

یکی از بازیکنانی که از سال‌های قبل مطالباتی از استقلال داشت، «هرویه میلیچ» بازیکن چپ پای این تیم بود که به همراه گابریل پین مطالباتش را دریافت کرد تا دو پرونده دیگر در باشگاه استقلال بسته شود.

میلیچ پس از حل شدن مشکلش با استقلال پیامی را برای هواداران این تیم صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«سلام به همه هواداران استقلال

اول از همه می‌خواهم یک تشکر بزرگ از مدیرعامل باشگاه، آقای فتح‌الله‌زاده داشته باشم به خاطر همکاری و رفتاری که با من داشتند. از این بابت تشکر می‌کنم و فقط به خاطر ایشان بود که حاضر شدم به باشگاه کمک کنم.

مدیرعامل باشگاه رفتار خیلی خاص و ویژه‌ای با من داشت. همین طور از آقای حامد (افضلی) از باشگاه استقلال و آقای بهرامی که اینجا آمدند تشکر می‌کنم.

پیامی که برای هواداران استقلال دارم، این است که امیدوارم با بسته شدن این پرونده، استقلال در نیم فصل دوم‌ مسابقات لیگ تیم قوی‌تری داشته باشد. مثل زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم، با قلبم این کار را انجام دادم و یک بار دیگر نشان دادم همچنان به باشگاه (استقلال) اهمیت می‌دهم. امیدوارم استقلال در پایان فصل هم به قهرمانی برسد.»

 

منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر