ضربات بدی که سرمربی پرسپولیس فراموش نخواهد نکرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تیمش در هشت بازی از دیدارهایی که بعد از جام جهانی داشته از داوری ضربه خورده است.
ضربات بدی که سرمربی پرسپولیس فراموش نخواهد نکرد!
کد خبر : ۱۳۱۲۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تیمش در هشت بازی از دیدارهایی که بعد از جام جهانی داشته از داوری ضربه خورده است.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه تیمش مقابل نفت آبادان اظهار کرد: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی برای من داشته است. دیدن مردم باصفا و خونگرم آبادانی باعث احساس بسیار خوب برای همه ماست. این مردم لایق بهترین‌ها هستند. جا دارد درود بفرستیم به شهدایی که از ناموس و و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از شهر آبادان بود و همین شهدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیز ما به دست دشمن بیفتد.
او افزود: بازی‌های زیادی را از تیم نفت دیده‌ام. با آمدن تاوارس این تیم متحول شده است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و تیم کاملی هستند. بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ایم نسبت به امتیازاتی که جمع کرده‌اند، متفاوت است و می‌توانستند امتیازات بیشتری را کسب کنند. تیم قابل احترامی هستند و قطعا فردا باید تمرکز خوبی روی کار فنی داشته باشیم تا به برد برسیم. با توجه به وضعیت جدول هم صنعت نفت و هم پرسپولیس به دنبال سه امتیاز هستند و فکر می‌کنم تقابل خوبی باشد. این تقابل دیدنی خواهد بود و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو هفته اخیر بردی نداشته‌ایم و قطعا کسب سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد و امیدوارم به برد برسیم و برای نفت آبادان هم آرزوی موفقیت دارم.
او در ادامه خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌های ایرانی از نظر امکاناتی در شرایط خیلی خوبی نیستند و وقتی صحبت از باشگاه‌های حرفه‌ای می‌کنیم این امکانات در باشگاه‌های ما برای فوتبالمان کم است.
گل‌محمدی همچنین عنوان کرد: در دو هفته اخیر از داوری ضربات خیلی بدی خورده‌ایم. بعد از جام جهانی ۹ بازی کرده‌ایم که در هشت بازی با سند و مدرک و نیز فیلم، تیم من با مشکل داوری مواجه بوده است. در خیلی از بازی‌ها هم برده‌ایم ولی از داوری ضربه خورده‌ایم. ما خواستیم که آرامش در وجود داوران باشد و تمرکزشان به هم نخورد.

مجله زندگی
ارسال نظر