در زمان مدیریت پروین هیچ بازیکنی جرأت نفس کشیدن نداشت/وزن نیمکت تیم سنگین نیست!

هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: درست است که استقلال بدون باخت در فصل گذشته قهرمان شد، ولی من فکر می‌کنم پرسپولیس در فصل گذشته به قهرمانی آبی‌پوشان کمک کرد.
در زمان مدیریت پروین هیچ بازیکنی جرأت نفس کشیدن نداشت وزن نیمکت تیم سنگین نیست!
کد خبر : ۱۳۷۶

حسن شیرمحمدی درباره مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته، اظهار داشت: پرسپولیس فصل گذشته بازیکنان خوبی را جذب نکرد. تیم از گلر تا خط حمله برنامه خاصی نداشت و بهتر بگویم در تمام نقاط ضعف داشت. خط دفاع که واقعاً افتضاح بود و هر توپی که روی دروازه می‌آمد، یا گل می‌شد یا یک موقعیت بسیار خطرناک برای حریف می‌شد.

وی افزود: ضمن احترام به تیم استقلال من فکر می‌کنم پرسپولیس در فصل گذشته به قهرمانی آبی‌پوشان کمک کرد. تیم گل‌محمدی تمرکز نداشت و آن قدر امتیاز از دست داد که استقلال قهرمانی را به دست آورد.

شیرمحمدی در خصوص یارگیری باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش ‌رو گفت‌: بازیکنان زیادی را پرسپولیس جذب کرد ولی هر کدام از این بازیکنان نیمکت‌نشین شوند، حاشیه درست می‌شود. همین حاشیه‌ها به تیم ضربه می‌زند. با این شرایط من چشمم آب نمی‌خورد گل‌محمدی توانایی مدیریت کردن تیم و جمع کردن حاشیه‌ها را داشته باشد. او باید بداند دیگر اسم‌ها برای تیم بازی نمی‌کنند.

او ادامه داد: در زمان ما آقای پروین مدیریت بسیار خوبی داشت و هیچ بازیکنی جرأت نفس کشیدن هم نداشت. در واقع ۲۰ گرگ در تیم بود ولی مقابل علی‌آقا همه ساکت بودند و هیچ‌کسی جرأت درست کردن کوچکترین حاشیه‌ای را نداشت.

هافبک پیشین تیم ملی کشورمان به نیمکت پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت‌: نیمکت پرسپولیس تغییراتی داشت و دیگر کادر قبلی کمک گل‌محمدی نیستند. به نظر من وزن نیمکت تیم سنگین نیست و نسبت به سال گذشته، سبک‌تر شده است. دستیاران خارجی گل‌محمدی، تجربه‌ای در فوتبال ایران ندارند و همین مسئله مشکل‌ساز می‌شود.

شیرمحمدی در پایان در پاسخ به این سؤال که قرعه پرسپولیس چطور است، گفت: بازی‌های ابتدای فصل برای همه تیم‌ها سخت است ولی تیمی که عادت به بردن دارد، پیروز می‌شود. اگر پرسپولیس ۳ بازی اول فصل را ببرد، استارت خوبی در لیگ برتر خواهد زد.

 
 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر