گل‌محمدی بالاخره بله داد!/ مهاجم استقلالی سرخپوش می‌شود؟

گل‌محمدی که تا دیروز متقاعد نشده بود دیاباته را جذب کند نام او را در انتهای لیستش قرار داده است.
گل‌محمدی بالاخره بله داد!/ مهاجم استقلالی سرخپوش می‌شود؟
کد خبر : ۱۸۳۴

طی روزهای اخیر مدام خبر قطعی شدن حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس منتشر می‌شود. اخبار زیادی درباره مذاکرات نهایی باشگاه با مهاجم پیشین استقلال و موافقت یحیی برای انجام این انتقال درحالی‌که قبلا مخالفش بود، منتشر شده است. عجیب اینکه وقتی از باشگاه و نزدیکان یحیی استعلام می‌گیریم هیچ‌کس حاضر به تایید اخبار منتشرشده نیست. حداقل آنچه قطعی به‌نظر می‌رسد این است که یحیی علاقه‌ای به سبک بازی دیاباته ندارد وگرنه او از مدتی قبل در دسترس بود و جلوتر از لوکادیا می‌شد که پرسپولیسی شود.

به این ترتیب می‌توان گفت مدیران باشگاه - که ترجیح می‌دهند بازیکن آزاد بگیرند جای اینکه برای جذب نفرات تحت قرارداد درگیر مذاکره با باشگاه‌های خارجی شوند – در صورتی با دیاباته قرارداد امضا می‌کنند که یحیی از جذب نفرات مدنظرش ناامید شود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد گل‌محمدی نام یک بازیکن را به باشگاه داده که دیاباته نیست اما امید چندانی هم ندارد که بازیکن مدنظرش جذب شود و به همین دلیل هم اخبار حضور مهاجم اسبق استقلال پررنگ‌تر از قبل درحال انتشار است. البته برخی می‌گویند قرار است دیاباته گزینه جدی پرسپولیس باشد تا اگر حضورش منتفی شد راهی یک تیم دیگر از لیگ برتر ایران شود.

گل‌محمدی که تا دیروز متقاعد نشده بود این بازیکن را جذب کند نام او را در انتهای لیستش قرار داده تا اگر همه گزینه‌ها منتفی شدند بله را بگوید. آخرین خبر هم این است که سرمربی پرسپولیس بالاخره بله را گفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد، دیاباته با قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری سرخپوش خواهد شد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر