دیاباته به پرسپولیس چه گفت؟/حاشیه نقل و انتقالات قرمزپوش‌ها همچنان ادامه دارد!

مدیرعامل پرسپولیس می گوید تکلیف انتقال دیاباته به این تیم تا پایان هفته مشخص می شود.
دیاباته به پرسپولیس چه گفت؟/حاشیه نقل و انتقالات قرمزپوش‌ها همچنان ادامه دارد!
کد خبر : ۲۱۵۰

پرسپولیسی‌ها همچنان درگیر مذاکره با شیخ‌دیاباته هستند تا مهاجم پیشین استقلال را به خدمت بگیرند و پرونده نقل‌وانتقالاتی‌شان را حداقل تا پنجره زمستانی ببندند. گفته شد کاوه رضایی هم گزینه آنهاست اما مدیران باشگاه صراحتا تاکید کردند مذاکره‌ای با این بازیکن انجام ندادند و دیروز هم خبر رسید مهاجم آبی‌ها به‌خاطر پر بودن لیست استقلال راهی تبریز شده و به تراکتور ملحق شده و به این ترتیب پرسپولیس برای تکمیل نفرات خود در خط‌حمله گزینه دیگری جز دیاباته ندارد.

 آخرین خبرها حکایت از آن دارد که طرفین برسر مسائل کلی به توافق رسیده‌اند و ظاهرا مشکل خاصی نیز وجود ندارد و همه منتظرند تا این مهاجم اهل مالی که بعد از دو فصل حضور در استقلال راهی قطر و تیم الغرافه شد و اکنون بازیکن آزاد است، به تهران سفر کرده و قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

در این مدت البته شایعه عجیبی هم مطرح شد؛ اینکه دیاباته در مذاکره با مدیران پرسپولیس اعلام کرده تهدید شده اگر به پرسپولیس برود ممکن است اتفاقاتی برایش رقم بخورد و او هم ترجیح می‌دهد به‌خاطر نبود امنیت به این تیم ملحق نشود. در این خصوص با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هم‌صحبت شدیم.

درویش با تاکید بر این نکته که هنوز حضور مهاجم پیشین استقلال در پرسپولیس قطعی نشده است، درباره بحث نگرانی شیخ از نبود امنیت  گفت: «اینها همه شایعاتی است که می‌سازند. خود دیاباته به ما گفت علاقه‌مند است به ایران برگردد و دوباره در لیگ‌برتر بازی کند.»

وی در ادامه گفت: «دیاباته حرفی درباره اینکه استقلالی‌ها او را تهدید کرده باشند به ما نزد و فقط گفت حتی زمانی که در استقلال هم بازی می‌کرده به پرسپولیس به‌عنوان یک تیم خوب علاقه داشته و برای این تیم احترام زیادی قائل بوده است.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان مصاحبه کوتاهش تاکید کرد تکلیف حضور دیاباته در پرسپولیس تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر