کدام مجری های صدا و سیما از کشور خارج شدند؟ + اسامی و عکس

در چند دهه اخیر، شاهد روند صعودی مهاجرت از ایران بوده ایم. در میان اهالی کوچ، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و مجریان از آنجایی که در رصد روزانه و هفتگی مخاطبان هستند، بیش از دیگران به چشم می‌آید.
کدام مجری های صدا و سیما از کشور خارج شدند؟ + اسامی و عکس
کد خبر : ۲۵۶۷

مجری به شخص و فردی گفته می‌شود که به معرفی اهداف و فعالیت‌های انجام‌شده در یک برنامه می‌پردازد مجری در رادیو و تلویزیون مسئولیت ارائهٔ برنامه‌ها را بر عهده دارد. مجری های تلویزیون و رادیوی ایرانی برای مردم شناخته شده هستند. برخی از مجری ها مانند دیگر سلبریتی ها یا افراد دیده شده جامعه تصمیم بر مهاجرت از ایران را داشتند. در ادامه مجری های تلویزیون که از ایران رفتند و در جای دیگر شغل خود را ادامه دادند ، مشاهده می کنید.

نیلوفر مولایی

نیلوفر+مولایی

نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست

آیدین مقیمی

مجریان

آیدین مقیمی گزارشگر معروف و محبوب صدا و سیما و معروف به آقای NBA از ایران رفته و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. مقیمی با گزارش‌های جذاب خود در رشته بسکتبال با اقبال عمومی مواجه شده بود.

مزدک میرزایی

مجریان

مزدک میرزایی را باید از مطرح‌ترین خبرنگارانی دانست که در سال‌های اخیر مهاجرت کرد. او گزارشگر مطرح برنامه‌های فوتبالی شبکه ۳ بود، اما به شبکه ایران اینترنشنال رفت. میرزایی پس از آنکه به اروپا رفت خبر پیوستن خود به این شبکه را رسانه‌ای کرد و اعلام کرد که ماهانه ۱۰ برابر حقوق صدا و سیما، درآمد دارد.

فرشید منافی

مجریان

فرشید منافی از مطرح‌ترین مجریان رادیو جوان در ایران بود. برنامه روی خط جوانی او آنقدر هوادار داشت که بسیاری معتقد بودند طرفداران این برنامه از نظر تعداد شنونده حتی به مخاطبان تلویزیونی هم پهلو می‌زند. این مجری جوان در دوران اوج فعالیت‌های خود از ایران رفت و در رادیو فردا مشغول به کار شد و اکنون هم در رادیو پس فردا مشغول به کار است.

امید آهنگر

مجریان

امید آهنگر بازیگر سریال پرطرفدار «علی کوچولو» در دهه ۱۳۶۰ بود . او سال‌ها در هلند زندگی مشغول تحصیل و فیلمسازی بود، آهنگر به همراه همسر خود نوشین خانی بازیگر فیلم سام و نرگس» چندسالی است که در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» مشغول به کار است.

سید محمد حسینی

مجریان

سید محمد حسینی، یکی از مجری- بازیگر‌های متفاوت بعد از انقلاب بود که با فاصله گرفتن از اجرا‌های خشک و استاندارد و خرج کردن انرژی فراوان توانست طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کند. او از ابتدای شروع به کار شبکه تهران تا سال ۸۴، مجری این شبکه بود که برنامه‌های او به ویژه با زوج سید کاظم احمدزاده، مخاطبان بسیار داشت. او ابتدا به امارات و شبکه‌ای ایرانی پیوست و بعد از آن به آمریکا رفت و در برنامه‌های ماهواره‌ای مشغول به کار شد. حسینی هرگز نتوانست حتی ذره‌ای از محبوبیت‌ها و موفقیت‌های داخل ایران را تکرار کند و او در این اواخر اقدام به تولید یک برنامه با عنوان ری استارت کرد که در قسمت‌هایی از این برنامه هواداران خود را به آتش زدن اماکن دولتی دعوت کرد.

سینا ولی الله

مجریان

سینا ولی الله مجری و برنامه ساز است. ولی الله در ۱۹ سالگی بعنوان یکی از گوینده‌های ثابت برنامه‌های زنده رادیویی انتخاب شد. او بعد از حضور موفق در رادیو، برای اجرا به شبکه جام و جم دعوت شد و توانست بعنوان تهیه کنند و مجری کار خود را آغاز کند. این مجری زمان حضور خود در ایران سه بار بعنوان برترین گوینده رادیو نامزد دریافت جایزه بود تا اینکه در نهایت سال ۱۳۸۳ این جایزه را بدست آورد. سینا ولی الله در سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۹ ساله بود به دعوت شبکه PMC مهاجرت کرد و بعنوان مدیر تولید و مجری به این مجموعه پیوست. او حالا با برنامه چند شنبه با سینا شناخته می‌شود.

مهدی رستم پور

مجریان

اهالی ورزش مهدی رستم پور را به واسطه گزارش‌های ورزشی اش در شبکه خبر، رادیو ورزش و شبکه جام جم می‌شناسند. او در سال ۲۰۰۹ بعد از اعزام به مسابقات جهانی کشتی در دانمارک، به کشور بازنگشت و از همان جا درخواست پناهندگی داد. او در مطبوعات ایران به عنوان تحلیلگر شناخته می‌شد، اما بعد از مهاجرت به عنوان خبرنگار آزاد شبکه‌هایی مثل رادیو فردا و بی بی سی همکاری دارد.

منبع :
رکنا
ارسال نظر