کدام مهاجم جنوبی پس از عمل جراحی به حضور در تیم قرمزها امیدوار است؟

مهاجم مصدوم سرخ ها دیروز اولین تمرین خود را با شاگردان یحیی گل محمدی انجام داد.
کدام مهاجم جنوبی پس از عمل جراحی به حضور در تیم قرمزها امیدوار است؟
کد خبر : ۲۶۴۳

عیسی آل‌کثیر دوران منحصر به فردی را در پرسپولیس پشت سرگذاشته است. او پیش از شروع لیگ بیستم و و در لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار بازی با پیراهن پرسپولیس را تجربه کرد. درخشش در آسیا و زدن گل‌های حیاتی او را خیلی زود محبوب کرد.

اما آل‌کثیر به دلیل خوشحالی گلش با محرومیت سنگین ۶ماهه مواجه شد و بازی در نیمه نهایی و فینال را از دست داد. او پس از پایان محرومیتش به ترکیب این تیم برگشت و با زدن گل سه امتیازی در دربی محبوبیت خود را در نزد هواداران پرسپولیس بیشتر کرد.

عیسی فصل پیش در بازی رفت مقابل شهر خودروکه در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد به شکلی تلخ با مصدومیت رباط صلیبی از زمین خارج شد اما چندماه زمان برد تا عیسی بپذیرد راهی جز جراحی ندارد.

با این حال این مهاجم جنوبی سعی کرد با تقویت عضلاتش به تمرینات گروهی برگردد اما یحیی گل‌محمدی و کادرپزشکی سرخ‌ها هیچ‌گاه چنین اجازه‌ای به او ندادند تا سرانجام در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، عیسی زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

پرسپولیس در مدت غیاب عیسی برای جذب مهاجم تلاش بسیاری کرد که در نهایت یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته جذب شدند. آل‌کثیر که حالا بعد از گذشت چند ماه به تمرینات پرسپولیس بازگشته امیدوار است با جلب رضایت کادرفنی و تمدید قراردادش دوباره بازی در تیم قرمزپوش پایتخت را تجربه کند.

لیست پرسپولیس هنوز جای خالی دارد و مشکلی از بابت تمدید قرارداد با عیسی آل‌کثیر وجود ندارد. باید دید این مهاجم از چه زمانی قادر به حضور در زمین خواهد بود.

این در حالی است که پیش از این وحید امیری هم با حضور در بازی ایران برابر اروگوئه خبر از بازگشتش به میادین داد تا حالا یحیی گل محمدی تیمی پرستاره تر از همیشه در اختیار داشته باشد.

 

 

 

منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر