ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن لو رفت!

استقلال تهران امروز و در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میهمان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است.
ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن لو رفت!
کد خبر : ۳۴۹۶

آبی ها که طی هفته های گذشته موفق شده بودند خود را به پرسپولیس برسانند در بازی امروز هم چاره ای به جز پیروزی برابر شاگردان تارتار ندارند تا اختلاف ۳ امتیازی با رقیب را جبران کنند.

در بازی امروز اما ساپینتو احتمالا تغییرات مهمی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

در درون دروازه مطابق معمول حسین حسینی به میدان خواهد رفت. گلر آبی ها در این فصل ۶ بار دروازه اش باز شده و امیدوار است در اصفهان کلین شیت کند.

در خط دفاعی اما با وجود بازگشت عارف غلامی به نظر می رسد سیلوا و مرادمند همچنان به میدان بروند و در جناحین هم احتمالا انتخاب ساپینتو صالح حردانی و ابوالفضل جلالی خواهند بود.  گفته می شود سرمربی استقلال قصد دارد در این بازی از یامگا به عنوان مهاجم نوک استفاده کند. پیش از این انتقادات زیادی از ساپینتو به دلیل استفاده از یامگا در خط دفاعی شده بود.

اما در خط میانی آبی ها روزبه چشمی و مهدی پور به عنوان هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت و آرش رضاوند کمی جلوتر از آنها قرار خواهد گرفت. مثلث تهاجمی آبی ها هم امروز احتمالا با حضور محمد محبی، مهدی قائدی و کوین یامگا شکل خواهد گرفت.

در بازی امروز سجاد شهباززاده در لیست آبی ها حضور ندارد و پیمان بابایی هم احتمالا نیمکت نشین خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر