مصاحبه جدید با مدیرعامل فولاد / آیا وریا غفوری بازداشت شد؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: متاسفانه یکسری ها در مورد ماجرای ووریا غفوری شیطنت می کنند و برای فولاد حاشیه سازی کرده اند.
مصاحبه جدید با مدیرعامل فولاد / آیا وریا غفوری بازداشت شد؟
کد خبر : ۳۷۳۸

حمید رضا گرشاسبی در مورد شرایط فولاد اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم واگر چند بدشانسی و مسائل داوری در کار نبود و همچنین نتیجه بازی عقب افتاده را کسب می کردیم الان جزو سه تیم بالای جدول بودیم. ما بازیکنان خوبی داریم و کادرفنی و شخص آقای نکونام محکم کارشان را انجام می دهند و ان شاءالله شرایط بهتر هم می شود.

وی در مورد اینکه داوری ها چه تاثیری در روند فولاد گذاشته اند، تاکید کرد: در همین بازی اخیر دو تا توپ صددرصد گل را آفساید اعلام کردند و همین سوت ها روی روند یک تیم اثر منفی می گذارد. در یکسری از بازی ها رقبای ما رختخواب در زمین پهن می کنند و قشنگ انگار پتو و بالشت آورده اند. داور باید در چنین مواقعی قاطع باشد اما متاسفانه مدام روند بازی های ما دچار این مشکل می شود. در هر صورت تلاش ما این است که شرایط بهتر شود. چندین بار هم به کمیته داوران اعتراض کرده ایم.

گرشاسبی در جواب به این پرسش که ماجرای بازداشت ووریا غفوری شب بازی با پیکان چه بوده است، گفت: متاسفانه عده ای برای اینکه تیم فولاد را به هم بزنند شیطنت می کنند. یکسری افراد مخالف می خواهند با شایعه پراکنی برای ما حاشیه درست کنند. نوشته اند که نیروهای امنیتی با هماهنگی باشگاه به دنبال بازداشت ووریا غفوری بوده اند. واقعا جای تاسف دارد. یعنی نیروهای امنیتی برای انجام وظیفه خود به هماهمگی با فولاد نیاز دارند؟ اگر ووریا غفوری بازداشت شده بود در زمین بازی چه می کرد؟ یک ابلاغیه ای برای این بازیکن آمده بود و مامور هم انجام به وظیفه است و برایش فرقی ندارد فردی که خوانده شده در چه شغلی است و در چه جایی است. هیچ مشکلی هم به وجود نیامد و برخی فقط می خواهند با حاشیه سازی در تیم فولاد اختلال ایجاد کنند. ما اول فصل ووریا غفوری را جذب کردیم که این بازیکن را حمایت کنیم و الان طوری می نویسند که ما دنبال بازداشت او بوده ایم.

مدیرعامل فولاد همچنین در مورد بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی و اثرات این عدم پرداخت پول به سایر باشگاه ها، گفت: در یک جلسه ای عنوان شد که مطالبات با فلان مبلغ داده می شود اما چند ماه گذشت و ما چیزی ندیدیم. در این اوضاع اقتصادی وقتی به تعهدات عمل نمی شود به سایر باشگاه ها فشار وارد می شود. اکنون هم که در باشگاه استقلال تغییر مدیریتی شده و معلوم نیست این پول چه می شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
آنا
مجله زندگی
ارسال نظر