خون ریزی شدید ستاره منچستر یونایتد در یک بازی + عکس

کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، در دیدار برابر شریف مصدومیت سختی را تجربه کرد.
خون ریزی شدید ستاره منچستر یونایتد در یک بازی + عکس
کد خبر : ۴۶۵۷

کاسمیرو که در ماه آگوست با مبلغ ۶۰ میلیون پوند از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست، در حال تطبیق یافتن با شرایط تیم جدیدش بوده و به تدریج به بازیکنی تاثیرگذار در اولدترافورد تبدیل شده است. او در رئال مادرید به تمامی افتخارات ممکن دست یافت و قراردادی طولانی مدت و دستمزد بالاتر، احتمالا دلایل اصلی انتقال او به یونایتد بود.

این هافبک برزیلی و باتجربه شنبه اولین گل خود را برای تیمش مقابل چلسی به ثمر رساند و این تیم را از قبول شکست نجات داد. شیاطین سرخ شب گذشته و در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای شریف در لیگ اروپا بودند و کاسمیرو در این دیدار نیز درترکیب ثابت تیمش قرار داشت.

اما او که بازیکنی جنگنده و همیشه درگیر بوده، در طول این مسابقه نیز این عادت خود را ترک نکرد و در یک صحنه راشد آکنبی، بازیکن شریف با آرنج خود ضربه ای به صورت کاسمیرو زد تا صورت این ستاره برزیلی غرق در خون شود. البته در نهایت کاسمیرو بعد از مداوای پزشکان شرایط بهتری پیدا کرده و در دقیقه ۶۳ زمین را ترک کرد. یونایتد روز یکشنبه در لیگ برتر و در دیداری دشوار پذیرای وستهم خواهد بود و به نظر می رسد کاسمیرو مشکلی برای حضور در این دیدار ندارد.

 

منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر